Er i også så træt?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Er i også så træt?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa alle sammen…

Ville bare lige høre om der er nogle af jer som også er så træt som jeg er. Det føles bare som om jeg arbejder, spiser og sover. Jeg har egentlig ikke noget overskud til noget som helst men på miraruløsevis skraber jeg hver dag al min overskud sammen til at gå til arbejde. Når jeg så kommer hjem er jeg bare udmåttet! Jeg vil helst sove hele tiden….min stakkels mand….

KH Skilessi

Lilypie Expecting a baby Ticker

BlumchenBlumchen
    Medlem

Det kommer an på om man skal være vågen for at kunne være træt?? 🙂

Jeg er træt døgnet rundt! Det er lige før jeg vågner om natten fordi jeg er så træt…Så det er ikke kun dig, har også svært ved at tage mig sammen til noget som helst!

Men lad os håbe det snart bliver bedre…

Blumchen – på vej i seng!

Jep!

Også her, hvis min krop den bare nærmer sig liggende stilling – så begynder jeg at snorke 🙂

Meeen mon ikke det vender på et tidspunkt!

Indtil da – sov godt 🙂

Linda.

barn1voresbarn1vores
    Medlem

Sandelig også her! Træt, sulten, kvalme osv. Føler mig rigtig som en besværlig hankat, der skiftevis prutter og bøvser hele dagen lang uden at kunne få energi til at bestille noget fornuftigt! Nogle dage sover jeg hele dagen væk imens jeg andre dage hænger med hovedet. Så kære medsøstre – vi er vist ikke alene om disse oplevelser…men vi gør alt for en skøn sag:-)
    Held og lykke til jer alle
    7+0

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.