Storebror og storesøster tshirt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Storebror og storesøster tshirt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    0303200703032007
    Medlem

Er der nogen der ved hvor man kan få fat på de tshirt hvor der står at man kal være storebror eller søster. Evt over internettet?Regner med vi vil overbringe den glædelige nyhed ved at give den kommende storebror sådan en bluse/ tshirt på.
    Mange hilsner
    03032007

Anonym
    Gæst

Du kan købe dem på http://www.musenberg.dk og i babysam (jeg har i hvert tilfælde set dem i deres butik i Lyngby!)

/Trine

PS. God idé i øvrigt …:o)

0303200703032007
    Medlem

Hej trine
    Tak for svar
    Var lige forbi dem lokale tøjbutik og de havde fået disse tshirts hjem. Der står noget med: verdens dejligste storebror, eller noget i den stil. Jeg fik den pakket ind, for jeg sagde det var til en gave. I tilfælde af jeg stødte i i nogle bekendte. SMILER
    Den er rigtig sød og det bliver spændende hvor hurtigt folk opfange nyheden, når storebror er budbringer
    MVH
    03032007

sidemasidema
    Medlem

jeg har selv fået samme ide og har undersøgt det og der er også en side der hedder tekstiltrykkeriet.dk. Jeg mener det koster 200 kr. for en t-shirt hvor man selv kan bestemme hvad der skal stå.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.