Hvor mange tror den er “hjemme” i denne måned?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Hvor mange tror den er “hjemme” i denne måned?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Bette98Bette98
    Medlem

Hej Mette

Jeg er ret sikker – har netop taget min anden positive test og den var noget tydeligere end den noget svage første test. Men man ved aldrig. Lærke fik vi i første hug, men havde en SA midt i januar og har skulle vente helt til nu – der kan altså godt gå lidt kludder i systemet.

Jeg håber du bliver positivt overrasket og det viser sig du er gravid trods manglende symptomer. Man ved jo aldrig.

Knus Betina

gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej med jer tøser!

Som tidl. skrevet i et andet indlæg, så tror jeg DESVÆRRE ikke jeg er blevet gravid i denne omgang. Vi har ellers været godt og grundig sammen omrking ÆL (hvis jeg da har ÆL når jeg tror det), men det vil ikke lykkes alligevel.

Det er 2. måned vi er sammen siden vores tab i marts.

Det er lidt frusterende da vi blev gravide i første omgang med både Noah og August – så hvorfor skal det tage laang tid nu. Ved godt jeg ikke skal klage, men vi vil så gerne vente os igen.

Nå, men jeg tror ikke der er gevinst, da jeg hverken har den ene eller anden symptomer. Jeg har haft ømme bryster, kvalme og træthed allerede lige efter befrugtningen med Noah og August – og har ingen symptomer nu, så tror ikke der er sket noget!!!! ØØØØVVVVV::))

Tror du der er gevinst?? Så kan jeg da glæde mig over andres lykke..:))

Knus fra Mette

gaudasusgaudasus
    Medlem

Er også temmelig sikker på der er gevinst her!

Knus Susanne

Anonym
    Gæst

Hej Mette
    Jeg ved ikke om den er hjemme, skal først teste om 10-12 dage. men jeg håber så inderligt. min gode veninde har lige været hos lægen idag og fået bekræftet at hun er gravid, så jeg vil gerne følges med hende.
    Knus Mette

Anonym
    Gæst

jeg sidder her med de vildeste brystspændinger og kunne se lidt råmælk for en ½ time siden. så jeg håber da – men man ved jo aldrig før man har testet.

Mange hilsener fra Mums26

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.