Nogen der kravler?!?!?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2007 Nogen der kravler?!?!?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Hej piger!
    Er der nogen herude der har en lille basse der kralver?! Albert kommer kun bagud og ellers står han bare og rokker – jeg har ligget på alle 4 og forsøgt at vise ham hvordan han skal gøre – men den frække knægt griner bare ad mig – kan i forstå ham 😀
    Glæder mig til at høre det

HonnymusHonnymus
    Medlem

Ja jeg kan sagtens forstå ham. hi hi.

Nej Noah kravler ikke. Han har dog nogle gange når han bliver lagt på maven løftet numsen. Men så kommer vi ikke videre. Han vil heller sidde op og hoppe frem på numsen. smiler.
    Håber i er kommet godt til rette i det nye.

Knus Ramona

Anonym
    Gæst

Hejsa med dig..

Nej, her er der ikke nogen der kravler endnu. Sidder op men er ellers MEGET doven. Hvis han ikke kan nå legetøjet, når han ligger på ryggen, så ligger han bare der og snakker. Ikke noget med at række sådan sønderligt meget ud efter det. Hmm, men det kommer nok. Smiler

Knus fra Trine

JulsimJulsim
    Medlem

Næh heller ikke her, storebror kravlede da han var 5 1/2 mdr, men ham her har ikke så travlt, triller til gengæld rundt over alt

KH

Lisa og Bastian fra 16. feb

Hejsa

Ja Nicolai både kravler og rejser sig op af alting. Han kan også sætte sig, når han kravler rundt, så får han sig skubbet op på numsen, og så sidder han fint. Når han rejser sig er det meget usikkert endnu, og han har godt nok også taget nogle tur om på gulvet. Men når han har grædt færdig, forsøger han troligt igen…
    En rigtig lille vildbasse.

Knus Helle

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.