Vi venter en dreng

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2007 Vi venter en dreng

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    JulsimJulsim
    Medlem

Var til 3D/4D scanning i går, synes nu ikke det var den helt store oplevelse, men vi kunne konstaterer at der er en lille dreng i vente hvilket jo er dejligt. Han var fin på alle leder og vejede 915 gram, min termin passede stadig fint, så det var dejligt.

Knus fra

Lisa som har Julie på 6, Simon på 3 og lillebror på vej uge 28.

Hej Lisa.
    Tillykke med at i venter en lille dreng, fantastisk! Vi var til samme scanning i sidste uge – og vi var fuldstændig målløse!! Vi har set DVDen 100 gange siden..og vist den til ALLE. Men jordemoderen sagde også at han lå helt usædvanligt perfekt til at blive filmet..jeg synes det er vildt så meget man ser…han lå og smilede og lavede de sjoveste grimasser til os.
    Ked af at i ikke har fået samme oplevelse..hvor var det henne? Det er jo heller ikke ligefrem fordi det er billigt!
    God søndag.

Hilsen Charlotte
    28+1

gs0506gs0506
    Medlem

Vi skal til 3D/4D-scanning om 1½ uges tid og glæder os, men ved godt på forhånd, at billederne måske ikke bliver så gode pga. min moderkages beliggenhed.

Men hvad var det, der gjorde, at I ikke syntes, det var en stor oplevelse? Hvor var det henne? Var det jordemoderen, der ikke var god?

Ja, undskyld alle de spørgsmål, men nu nu vi selv skal til sådan en scanning snart, er det jo interessant at høre om. Jeg forventer jo selv en stor oplevelse!

Gitte 28+0

Hej Gitte

Vil bare lige sige at jeg også har en foranliggende moderkage – der bla. gjorde at jeg ikke mærkede liv før i uge 25. Men fik alligevel nogle fantastiske billeder – dog lidt slørede i hans højre side af ansigtet…så det Behøver altså ikke at betyde noget, du kan sagtens få nogle gode billeder alligevel.

Charlotte

JulsimJulsim
    Medlem

Min moderkage ligger omme mod ryggen, men meget langt nede. Billederne blev ret utydelige fordig han hele tiden lå og puttede sig ned mod livmoderen, desuden havde han en masse navlesnor liggende op foran ansigtet. Og hans hænder og fødder var også næsten konstant op foran ansigtet, med pyt bare alt så ud som det skulle og det gjore det.

Han lå på tværs i maven, ved ikke som det måske også har noget at sige, nå men alt i alt synes jeg de 1200,00 vi gav hos scanningsjordemoderen var lidt for meget i forhold til hvad vi fik ud af det.

Knus

Lisa

gs0506gs0506
    Medlem

Hej Charlotte,

Det er godt at høre, at det kan lykkes selvom moderkagen ligger fortil. Jeg fik bare at vide til min MD-scanning, at moderkagen lå ud mod maveskindet, men præcis hvor den ligger, ved jeg ikke helt. Jeg må indrømme, at jeg heller ikke ved, hvor stor den er på nuværende tidspunkt, men jeg håber, at det kan blive til nogle gode billeder af vores lille søn alligevel. 🙂

Gitte

gs0506gs0506
    Medlem

Hej Lisa,

Det var da ærgerligt. Det er jo også mange penge, man giver for sådan en 3D/4D-scanning, så det er selvfølgelig ærgerligt, hvis den lille ikke lige ligger ideelt på det pågældende tidspunkt. Men som du sagde, er det vigtigste selvfølgelig, at barnet er sundt. 🙂

Gitte

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.