Barnevogn.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hejsa..

Hvornår køber i barnevogn? Kan ikke finde ud af om det er for tidligt endnu..
    Hvornår synes i det er tid, at gøre sådan et køb?

Knus
    Helle.

irenebakirenebak
    Medlem

ja vores er bestilt, og vi betalte bare et beløb på 300,- og resten når vi henter pakken(startpakke)..
    jeg har hørt at hvis det er en odder eller en af de andre kendte mærker er det vist på højeste tide(hvis i ønsker ny) da der er leveringstid på dem!!!!
    men medhensyn til om det er fortidligt er op til jer, jeg syntes ikk det er tidligt. ca. 3 mdr. igen og hvis man føder 14 dage før tid??? ja så kan tiden nu hurtigt gå hihi..
    hilsen irene 26+4

morkarina1morkarina1
    Medlem

hejsa..

nu har jeg min gamle barnevogn så derfor skal jeg ikke ud og købe en igen men jeg købte min sidst i 20’erne.. du kan jo nemt købe barnevogenen og lade den blive i butikken indtil du skal bruge den.. synes at nu er man så langt at det kan betale sig at købe den..

knus karina 26+6

Anonym
    Gæst

Nogle af vores venner fik barn i maj. De skulle have en bestemt barnevogn med et specielt understel og ekstra stribe på siden. Leveringstiden var omkring 4 mdr. Så det var godt, at de var tidl. ude 🙂

I vores tilfælde kan vi godt nøjes med modellen fra sidste år eller den der nu er på tilbud (af de anbefalede mærker fra Tænk & Test). Så vi tjekker lidt ud på nettet osv. – men regner ikke med at købe noget før min barsel starter til januar… satser lidt på januarudsalget 🙂

Pia

Niki83Niki83
    Medlem

Hejsa!
    Jeg kan kun sige så meget at vores er bestilt, mine forældre betaler for den, så indtil da står den i butikken. Jeg bestilte den allerede i starten af oktober.
    Nicole 27+0

Anonym
    Gæst

Hejsa, vi har kigget på barnevogne mange gange.. og er bare ikke kommet frem til en endnu! Hvilken en vælger I?
    Synes virkelig det er svært.. skal man købe en kombivogn så man har begge dele i et? og så har vi en gammel brugt vogn som han kan sove i, efter han ikke kan sove i kombivognen efter 1½ år. ellers skal vi købe en helt ny vogn og klapvogn når tid er.. ihhhs…. svært.. så har ikke købt endnu..
    Mie 25+0

Anonym
    Gæst

Har heller ikke købt endnu, men der er en helt speciel grund til det. Vi skal til Polen i Julen og der køber vi en kombivogn. Ligesom i alle andre lande syd for Danmark, så er det kombivogne det der bliver brugt og ikke almindelige, derfor er der et kæmpe udvalg.
    Grunden er at jeg selv kører rundt i en Golf, så ikke meget plads, desuden så døjer jeg med min ryg så vognen skal være let og nem at dreje med m.m.
    Udover det køber vi så en brugt havevogn til brug ved middagslure når Bebse er for stor til kombivognen.

Dianka 24+5

morkarina1morkarina1
    Medlem

hej mie

vi købte en Basson grande på tilbud sidste år og den er super.. har hørt mange steder fra at en kombivogn ikke var sagen, har dog aldrig selv haft en men vi valgte at købe en rigtig barnevogn og så køber vi en klapvogn når det engang kommer så vidt..

knus karina 27+0

Anonym
    Gæst

Jeg er gravid med nr. 2, så vi bruger bare barnevognen fra den første. Men hvis jeg skulle ud og købe nyt idag er der ikke tvivl om at jeg ville vælge en kombi. Både fordi jeg synes “vognparken” fylder lidt meget, men også fordi vores søn ret hurtigt (9 mdr) gik over til klapvogn, så det er en stor investering både med barnevogn og klapvogn. Og jeg synes altså det er lidt lettere at komme rundt med en klapvogn end en barnevogn.

Hejsa 🙂

Tak for alle jeres svar. Vi købte barnevogn i lørdags. Det er sidste års model, en Emmaljunga, i navy farvet. Den havde de heldigvis på lagret, så den er købt. Vi har fået lov til at opbevare den i forretningen, indtil jeg har født. Jeg er nok lidt overtroisk, og har altid hørt den med at det bringer uheld at få den hjem før tid.
    Glæder mig til at jeg skal ud og trille med den og med mit dejlige barn:-)
    Knus
    Helle
    26+2

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.