genoptræning . og kiloene…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 genoptræning . og kiloene…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer
    det er læææænge siden jeg har været her, og ja, har nu igen brug for jer alle sammen – og jeres viden.
    jeg har to børn – den seneste er snart et år. Jeg har smidt langt de fleste kilo efter fødslen, men ville gerne af med 8 mere… Meeen mit store problem er min holdning, jeg synes jeg er faldet totalt sammen, og bliver krumrygget når jeg sidder. Jeg prøver at rette mig op, men føler at jeg er træt i rygmusklerne – hjælper det med rygtræning? eller er det maven, (der jo desværre ikke er flad – og heller ikke var det før…) eller hvor er det skoen klemmer=
    Kan I hjælpe med gode råd?
    og oplever I det samme??

gode råd modtages med kyshånd….

DianaaaDianaaa
    Medlem

Jeg tror måske det er en kombination. Jeg har i al fald altid lært at når man træner mave så skal man også huske at træne ryg – og omvendt fordi de to “ting” hænger sammen.
    Jeg vil råde dig til at melde dig på et fitness hold hvor man specifik træner mave og ryg, det er virkelig effektivt.
    mvh Diana

MylingMyling
    Medlem

Du kan også prøve noget efterfødsels træning, i min kommune tilbydes det af en fysioterapeut og er kanon godt til at komme igang, jeg synes selv det var lidt for hårdt at ryge direkte på fitness eller lignende når man ikke har rørt sig længe.

Julie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.