den bedste julegave???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 den bedste julegave???

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    DianaaaDianaaa
    Medlem

Hej tøser
    Jeg er bare lidt nysgerrig for om kort tid så skal de kære små jo til at ønske sig fødselsdagsgaver og så kom jeg til at tænke på om man måske kunne få nogle ideer fra julegaverne.

Derfor: hvad var den bedste julegave jeres barn fik (hvis der da var en som var et større hit end de andre)???

mvh Diana med tvillinger (dreng/pige)

Anonym
    Gæst

Den bedste julegave er en Fisher Price ‘bamse’ hvor han putter bolde i munden på den og de ruller ned gennem nogle ‘skåle’ og den spiller en melodi. Men det bedste legetøj er en tudekop hvor han kan bruge mange minutter på at prøve at sætte toppen på og stolt er han når det lykkedes 🙂

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg synes han fik mange godt gaver, men der er masser af ønsker tilbage på juleønskelisten at tage af til fødselsdagen i april :o)

En af julehitterne er: Cd med Bamses Allergoeste, gulvpuslespil der kan sige lyde når man trykker forskellige steder, en brandbil der kan sige mange lyde og en gåvogn også med lyde. Det med lyd i er et hit her i huset ;o)

Heidi

Anonym
    Gæst

…alle storebrors ting har det med at være spændende, så noget man ville gi en 4 årig 🙂
    Hun fik dog een ting hun selv syns var fed, resten var hun helt ligeglad med -hun fik en gå-vogn/dukkevogn, (moover) hun leger godt nok bil med den, sir brrrr og noget der lyder som bang når hun “smadre” ind i ting med den… hm… man har vel nok en store BROR….
    Syns lidt at så længe de er små er det lidt ligemeget og man må godt ønske sig praktiske ting mv til dem…. Storebror derimod! Der bestemmes selv hvad man ønsker sig!!! -Har fødelsdag i december så det er ikke helt let!

-Diana

stineblopstineblop
    Medlem

rigtig god ide… det er jo ikke nemt når jul og fødselsdagen ligger så tæt på hinanden;-)

laura fik rigtig mange gode julegaver… men den hun har været mest optaget af, er en giraf fra fischer price… man putter bolde ind gennem munden, så triller de ned i en bane og spiller musik. noget med lyde er også et klart hit her! den er lavet sådan at de kan stå ved den, uden at den vælter.

så fik hun også en dukke/gåvogn, den er hun også rigtig glad for dog mest til at putte ting i, hun kan ikke gå med den endnu.

ellers dublo, åh abe boxen, puzlespil. stableklovn….

hun har fået rigtig meget legetøj, så jeg tror måske også at der kommer flere praktiske ønsker på til fødselsdagen, eller evt penge til sandkasse til sommer…

stine

Anonym
    Gæst

Saras bedste julegave er mobil telefonen fra Fischerprice – ligeledes synes hun også godt om alle de forskellige lyde og ikke mindst at tage tlf-en op til øret og sige heej heej 😀

Hun har fået træpuslespil med knopper – hun synes det er sjovt at tage alle brikkerne op hvorefter mor skal sætte dem alle i igen…og det gør vi så i allerbedste Teletubbi stil – igen -igen….

Så har hun fået en rund træ-putte-i-kasse hvor hun bruger lang tid på at sidde og kikke på de forskellige klodser og de huller de skal i 😀

Hun har fået de store hånddukker Kaj & Andrea – det synes hun bare er grineren når storebror gir den hele armen 😉 og hun havde rigtig store øjne da hun så så dem i tv’et – som om hun tænkte “hvorn’ søren kom de derind?” ;-P

I hendes 1års gave får hun min slaskedukke som jeg fik af min far da jeg blev 1år..Og den får kjolen på som jeg fik af min far da jeg blev født..så håber jeg hun passer lige så godt på den som jeg gjorde 🙂 Hun får nok ikke voldsomt meget mere legetøj end det da vi har fået meget foræret.
    Hun har hele køkkenet med en sæk “mad” og service til. (som hun iøvrigt synes er rigtig sjov at lege med). En sæk med diverse Duplo.(hun synes det er sjovt at skille klodserne ad) En Brio gå/skubbe-vogn (som hun suser gennem hele huset med – men råber når hun ikke kan komme videre) og masser af bøger.

Hun har jo alt – hvad mere kan hun ønske sig? Ja jeg ved ikke hvad vi mere skal finde på. 😉

Gavekort – tror jeg nok ligger øverst på listen 🙂

Pia Og Sara

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.