Giv mig min arm tilbageeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Suk!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 Giv mig min arm tilbageeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Suk!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    AndreasbwAndreasbw
    Medlem

Mand, tænder trækker tænder ud her.
    Så kom dog igennem, så savlen, skrigen, manglen på søvn, snotten, hosteriet og sultestrejken kan forsvinde og vores lækre glade unge kan komme tilbage.
    Og lade mig få min arm tilbage… Mand det er hårdt at være amputeret!!! De vejer jo ikke 5 kg mere de små poder!!!
    Bare et suk!

LykkesenLykkesen
    Medlem

Uha, det er hårdt! Ja, nogen gange er det dejligt med en lille baby, der kun vejer 7.8 kg, især hvis hun vil opbevares på min arm!
    Held og lykke med tænder, mad og det hele. Her har vi små blærer i overmunden og venter på frembrud, men det er i ro og mag, ingen panik (endnu).
    kh lykke og liv 020107

EmilinEmilin
    Medlem

Hvor lang tid tager det egentlig for de tænder at bryde frem?… Her har Ellen heller ikke været helt sig selv i en uges tid, lidt småfeber i et par dage, har heller ikke haft stor appetit og klynker mere end hun plejer. Vi havde også 3 nætter i træk hvor hun nærmest var utrøstelig, hvor vi troede, at hun fejlede et eller andet, men vagtlægen sagde bare, at det nok var tænder og vi skulle give hende noget panodil at sove på (!). Men hvor lang tid tager det fra de første “brokke-tegn” til der egentlig kommer en tand? Her er der INTET at se endnu eller mærke. Er der overhovedet tænder på vej? ;-))

AndreasbwAndreasbw
    Medlem

Nu vil jeg jo ikke male fanden på væggen men, de første to tænder her var dælme længe undervejs.
    Det var vel en måneds tid, dog ikke med skrig og skrål ustandseligt. Men det kan guhjælpemig tage laaang tid!
    For andre er det bare “VUPTI”, syv tænder og colgate- smil !!

EmilinEmilin
    Medlem

Hmf… Nå men det må vel tage den tid det tager ;o) Det er bare så synd for dem (også)! Jeg mindes nemlig ikke min den store havde længere varende “skavanker”, men som man så tit må sige til sig selv: Børn er forskellige! 🙂

AndreasbwAndreasbw
    Medlem

Ja ;o)
    Jeg håber vi får en lille fredelig engel uden kolik og maveproblemer der får tænder som ikke gør ondt næste gang ;o)
    Fair nok ikke?… HI HI

jhm2806jhm2806
    Medlem

Gustav har heldigvis ikke haft de store tandproblemer, han har efterhånden 7-8 stks.
    Har du prøvet en slynge til at aflaste armen?

Jane

AndreasbwAndreasbw
    Medlem

Ja, og drengen går fuldstændig i panik, så vi bruger bæreselen, men han er godtnok ved at være heavy anyways! ;o)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.