Ondt i maven….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 Ondt i maven….

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Om det er helt normalt ved jeg ikke, men jeg har det på nøjagtig samme måde. Jeg skal lige i gang når jeg har siddet lidt. Jeg er meget stiv i lemmerne og bestemt også i nedersete del af rygsøjlen. Ja, man vralter afsted som en and, selvom man prøver at gå helt normalt. Det er jo det bedste, men søreme også svært når det gør ondt.
    Berit 34+3

Anonym
    Gæst

Jeg syntes, at igennem de sidste par dage er begyndt at få rigtig ondt i maven. Noget, jeg ikke lige kan huske, at jeg havde under sidste graviditet for 3 år siden.

Det niver meget og tynger i den nederste del af maven. Når jeg skal op og stå (f.eks. efter at ha’ siddet i sofaen) når jeg aldrig helt op. Jeg må bukke sammen af smerter i maven og der niver rigtig meget og gør faktisk skide ondt (undskyld mit sprog).

Det spænder over lænden og jeg ligner en gammel kone, der har gjort i bukserne, når jeg render rundt… Det er bare rigtig øv nu.

Er der ikke nogen af jer kloge kvinder, der kan fortælle mig, at det er heeeelt normalt at have det sådan og at i lider lige så meget som jeg!?!

Mvh. June 33+3 (der forresten var til jm torsdag og den lille blev skønnet til 3 kg. hvilket svarer til at scanningen 1½ uge tidligere, der sagde knap 2500 g)

Anonym
    Gæst

Jeg har det på samme måde, som om det niver og river inden i en og det er bare så slemt at man næsten ikke kan bide smerten i sig.
    Jeg var hos JM i tirsdags og hun sagde det var helt normalt, for jeg kunne nemlig heller ikke huske at jeg havde haft det sådan 1. gang. Men nogen egentlig forklaring på hvad det var fik jeg faktisk ikke?

Mh. Susanna

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.