AV slog maven!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 AV slog maven!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

fødestedet hvis jeg var dig.

Better to be safe than sorry….

Karina 31+2

Anonym
    Gæst

AV for den jeg slog maven idag. Vi skulle have et hundebur ned fra loftet og jeg skulle tage imod det, men idet jeg er ved at tabe det sætter jeg det ind mod maven – ren refleks – men for dælen det gjorde ondt og puha jeg græd, kunne slet ikke stoppe igen.

Flere gange i dag har jeg haft ondt i maven, lidt ligesom i starten af graviditeten hvor jeg havde ligamentsmerter fordi livmoderen udvidede sig.

Bebse har været noget stille resten af dagen, han plejer ellers nok og være livlig, men her til aften er han begyndt at røre lidt på sig igen, så mon ikke at alt er okay??

Havde pletblødt lidt her i eftermiddags men ikke her til aften, men det kan vel sagtens være af “slaget mod maven” eller ???

Hilsen Helle 33+2

GittesaxGittesax
    Medlem

hej Helle.

Jeg ville kontakte fødeafd. og lige blive tjekket at alt er ok…. Højst sandsynligt er alt ok, men bare så du er på den sikre side….

Held og lykke

smil Gitte 39+1

Anonym
    Gæst

Hej Helle

Som andre også siger, så kontakt da lige fødegangen og fortæl dem om situationen. Så vil de sikkert gerne lige se dig og evt. indlægge dig et døgns tid.

Jeg oplevede noget lign. for 2 mdr. siden, for jeg bare på en bunke tøj, og da jeg skulle ind af vores hoveddør, er der 2 trin op, som jeg snublede op af og jeg landede lige på maven og nåede ikke at tage fra, da jeg havde favnen fuld af tøj.

Jeg ventede dog et døgn med at snakke med fødegangen, hvilket jeg fortrød, da jeg egentlig var ret bange…. Men kæresten var på skoleophold langt væk hjemmefra og eftersom jeg var alene med sønnen, ville jeg ikke kunne komme derind.
    De sagde dog, at havde jeg ringet dagen før, var jeg blevet indlagt et døgn bare for at tjekke op på mig.

Heldigvis var der formit vedkommende hverken manglede liv eller blødning, men når du har oplevet blødning, skal du bestemt kontakte dem med det samme!

Mvh. June 32+5

Anonym
    Gæst

Hej.
    Vil lige fortælle at jeg ringede til lægen igår – mandag – som bestemt synes jeg lige skulle komme ind til et tjek.
    Hun undersøgte mig grundigt både udvendig og indvendig og lyttede hjertelyd to gange men HELDIGVIS var alt som det skulle være.
    Men som hun sagde så hellere blive tjekket en gang for meget end en for lidt og en anden gang – hvis det skete i weekenden eller aftenen, hvor hun ikke var i konsultationen så skulle jeg ringe til fødegangen.

Jeg er bare lettet over at alt er som det skal være og lillemand er også blevet ret så livlig igen, MEN sikke en forskrækkelse!!!

Hilsen Helle 33+5

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.