Hej Taneta..ang. gynmastik

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 Hej Taneta..ang. gynmastik

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Altså, jeg meldte mig til gennem FOF. De har altid sådanne kurser, som starter flere gang i løbet af året. Et forløb er vist ca.7 gange. Jeg går om fredagen, og vi er 8 på mit hold. Måske skal du prøve at kontakte FOF og spørge, om de har nogle ledige pladser som kan passe ind med din termin. Jeg er den der er længst henne på mit hold, 34.uge, og jeg tror ikke lige jeg når at være med alle gangene.
    Det lyder som om du har de samme symptomer som jeg. Vi kan selvfølgelig heller ikke forvente at gå helt smertefrie gennem en graviditet, men det skal jo heller ikke være et smertehelvede, vel…jeg snakkede med min jordemoder om det, så gør det!!!!
    Berit 33+5

tanetataneta
    Medlem

Hej Berit

Tak for dit svar, jeg er selv lige 32 uger henne nu.. Nå men det er lige en anden snak. Så jeg skal nemlig først til min jordmoder igen lige den første uge i januar. Og jeg var hos hende i forrig uge – der mærkede jeg intet – andet end hvis jeg f.eks havde siddet for længe ned – vi har været til en del bryllupper så der synes jeg det har gjort lidt ondt, at sidde så længe ved et bord – men er så nu blevet værre – specielt om natten synes jeg.
    Men jeg kontakter lige FOF – jeg har ellers været inde på deres side for jeg har tilmeldt mig og min mand til fødselsforberedelse, Som vi starter på den 29 nov. Men jeg må have overset om der var noget gymnastik.. Så det var lige alt for nu, tak for hjælpen.

Alt godt Taneta

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.