Hvor er livet uretfærdigt

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 Hvor er livet uretfærdigt

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Jeg gik ind og læste dec. termin om Line der havde mistet sin lille Lia…Det gør så ondt indeni, og jeg tænker på den smerte det forvolder den lille familie…Pludselig sætter det tingene i perspektiv. Man begynder at tænke på sit eget lille menneske indeni. Hos mig er alt som det skal være, men sådan er det jo også for mange af dem der mister….jeg håber jeg kan ryste denne følelse af mig, for jeg er typen der kan bære rundt på den hele tiden de sidste uger her….
    Sikke en forfærdelig oplevelse…
    Berit 33+6

Anonym
    Gæst

Ved lige hvad du tænker. Man blir sgu så bekymret for at noget går galt. Men det er nok normalt, når det nu er noget man ønsker sig så brændende.
    Knus Krabbe 34+2

VeroniqueVeronique
    Medlem

Jeg synes, der er mange på ND, der mister deres børn.. det er meget hårdt at læse.. jeg plejer at tænke meget positiv, især nu med graviditet nummer to, men må inddrømme jeg er ved at blive lidt nervøs.. og ked af det på de andres vegne..

tænker på alle dem, der har det svært lige nu..

knus

Véro

Tror det er vigtigt at huske, at herinde “møder” vi mange forskellige mennesker, og vi hører om alle dem, som vi kun læste om før vi blev gravide…egentlig kan man sige, at vi jo herinde heller ikke skriver SÅ meget når det går godt. Smerten kan skrives væk, glæden kan man bare dele med sine nærmeste…når det kommer til stykket er der måske slet ikke så mange med problemer, men vi påvirkes ekstra af dem der skriver herinde…
    Berit 33+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.