Københavnere – café tur en aften i næste uge?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2007 Københavnere – café tur en aften i næste uge?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvad siger I til at ses på café tirsdag eller onsdag i næste uge (altså den 14. eller 15.)? Jeg vil foreslå at vi mødes mellem 19 og 20 til en dejlig café latte eller andet godt i et par timer og hyggesnakker! Jeg går jo hjemme og kunne godt mødes midt på dagen, men da der stadig er mange der arbejder, og weekenderne jo efterhåden allerede er fyldt op med diverse juleaktiviteter, så kunne det da være en idé?

Håber, I har tid og lyst til at ses.

Mange Hilsner

Carina 29+0 ….Tænk engang at der kun er 10-11 uger igen! Fantastisk 🙂

Hej Carina,
    Hvor ærgeligt at du ikke kan komme den 9/12 🙁

Jeg synes, det kunne være hyggeligt at mødes i næste uge. Kan ikke den 14/11, men den 15/11 passer mig fint.

Det ville være perfekt, hvis vi kunne mødes i Valby – på Café Phenix Valby Langgade 74.

kh
    Mette-Marie 30+6, uha..ja det er lige om lidt – skøøøønt

Anonym
    Gæst

Hej Mette-Marie og forhåbentlig også andre gravide Kbh-ere 🙂

Jeg er frisk. Lad os sige Café Phenix i Valby 15.november, skal vi sige 19.30? Glæder mig til at se ihvertfald dig Mette-Marie, men håber da, at det også kunne være andre der har lyst til at ses…..

Jeg kan da lige reklamerer lidt for, at den ND-mødregruppe fra september 2004 jeg også så i sin tid, stadig fungerer, vi er ikke “bare” mødregruppe længere, men gode veninder og vi ses og vores unger hygger sig sammen, så det kan varmt anbefales at komme ud af busken 🙂

Knus
    Carina

Det vil da bare være rigtig hyggeligt, hvis du kommer :O)

Mette-Marie 31+0

Anonym
    Gæst

Hejsa

Jeg vil da også meget gerne komme. Jeg bor godt nok 25 km syd for København, men regner med at jeg alligevel tæller lidt som en “københavner” 🙂

Camilla 31+3

Anonym
    Gæst

Ja du er velkommen 🙂
    Jeg glæder mig til at se Jer.

Knus

Carina

Hej Carina,
    Vi er desværre ramt af influenza her i Hvidovre (min bonus-datter og mand), så jeg bliver nødt til at blive hjemme i morgen. Jeg håber vi kan finde en anden dag og mødes. I må hygge jer i morgen

kh
    Mette-Marie (som håber jeg undgår at blive smittet)

LoumilLoumil
    Medlem

Hej …. jeg har været lidt sløv her inde på ND, synes tiden flyver afsted med mit studie. Jeg ville ellers rigtig gerne mødes over en café latte el lign en dag, men desværre kan jeg ikke i morgen. Vil mægtig gerne en anden dag… hvordan ser det el ud med div. eftermiddage? Jeg skal fortsætte studiet til 22 dec, så om aftenen er jeg som regel temmelig smadret… men hvis det passer de fleste bedst om aftenen er jeg selvfølgelig også med på det. Synes det var en rigtig hyggelig idé med en cafétur.
    I må have en rigtig hyggelig aften i morgen og jeg håber at se jer igen i den kommende tid.
    KNus Louise (32+3)

Anonym
    Gæst

Min kæreste har lige ringet og sagt at han er nødt til at tage overarbejde i dag, hvilket efterlader mig som eneste barnepige for vores datter. Så jeg er desværre nødt til at melde afbud i aften.

Jeg håber at I får en rigtig hyggelig aften.

Knus
    Camilla

LoumilLoumil
    Medlem

Hej Carina.
    Ærgeligt at dit gode initiativ ikke kunne gennemføres i dag, det var ellers en god idé. Jeg håber, at vi snart kan finde en anden dag;0)

Hvordan ser det ud mht. eftermiddage for jer som er interesserede i at mødes? Jeg tænker på eftermiddage fra ca. kl. 15.30 el. lign.. kan også være senere..
    Knus Louise

Anonym
    Gæst

Da det kun er mig der kommer, så vil jeg tillade mig at aflyse café besøget. Vi finder bare en anden dag.

Knus
    Carina

MarianymMarianym
    Medlem

Hej allesammen,

jeg synes også at det kunne være rigtig sjovt at mødes! Mange af os går vel også på orlov snart? Jeg gør den 8/12 og jeg glæder mig rigtig meget 🙂

mvh

Maria

Hej Maria,
    Vi holder mavemøde/julehygge hos mig (Hvidovre) den 9/12 kl. 14, har du ikke lyst til at komme med? :O)

kh
    Mette-Marie 32+1

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.