vende-tricks??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    tulle3mortulle3mor
    Medlem

Er der nogen af jer der har hørt om, om man kan lave nogle tricks til at få baby til at vende sig? evt. nogle gamle husgeråd?

Min blob sidder nemlig oprejst inde i mig, og ikke alene har jeg frygten for at han ikke vender sig, men jeg er også DØDtræt at han sparker nedad på min endetarm og livmoderhals. Jeg blir sg* så forkvalmet.. vil helst gerne have mit tarmsystem for mig selv:-/

De skal jo først vende sig om noget tid, men det skulle lige passe at ham her ikke gør det. Det har altid været min store frygt at få kejsersnit, jeg vil for alt i verden undgå det hvis jeg kan.

håber at nogen har hørt nogle fif:-)
    knus tulle

Anonym
    Gæst

Ja, jeg kan et enkelt …. men det er INGEN garanti for at han ikke vender sig igen i morgen, og så er du lige vidt 🙂

Men:
    Læg dig på ryggen, træk benene så langt op mod ballerne som du kan, løft numsen op mod loftet og mens du ligger der, så aer/masserer du maven MED uret lige så stille …. måske forstår han, at mor gerne vil have, at han vender sig om ??

Men er det ikke 98 % af alle børn, der vender rigtigt af sig selv – så mon ikke også sønnike gør det om 3 måneder ?

Jeg har to børn, og de har været hårde med mine indvendige dele på hver deres måde: Den første sparkede mine ribben gule og blå det sidste stykke tid (AV), han lå med hovedet nedad, den næste sparkede på min blære og noget andet i den region, som også var yderst generende, han lå med hovedet opad, men vendte sig inden fødslen. Så der er ulemper ved både hovedet op/ned.

Smil fra Marlene

irwel11irwel11
    Medlem

Det er nok lidt tidligt at begynde på vendetrick, for de vender sig vist rundt igen lige så hurtigt. :0) Mit lille fnug nyder at hoppe trampolinspring på min blære. Sådan er de så søde ved os, de små.

Jeg har desuden hørt, at man når man kommer langt nok hen kan en læge på fødegangen vende barnet, men ingen garantier, og det skulle vist gøre lidt ondt.

K Irene 23+4

tulle3mortulle3mor
    Medlem

Jeg har prøvet at gøre det selv, men det er godt nok hårdt når man samtidig skal massere maven, så jeg holder kun til at løfte bagdelen i et lille minuts tid.. Jeg må vente på at der blir ro nok i hjemmet, til at manden kan assistere mig:-)

Jeg er indimellem ved at blive vanvittig over at han sparker ned/og indad, så hellere en masse spark i ribbenene. Så vidt jeg husker var det en del mere behageligt:-)

knus tulle

Anonym
    Gæst

Har hørt noget om, at de vender sig efter lys el.lign. så en lommelygte, der lyser op nedefra f.eks. om aftenen inden du går i seng for at tiltrække opmærksomheden den vej. Men aner altså ikke om det er rigtigt eller hvornår man kan regne med at de raegerer efter det etc.

Der er dog rigeligt tid endnu til at nå at vende sig, så det skal da kun være pga. dine gener at du skulle tage og prøve det nu.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.