Jeg bliver så gal…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Jeg bliver så gal…..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

når jeg ser forældre på forsædet i bilen sidde og hoppe rundt og lege med deres unger som ikke er spændt fast…..hvad fa…. gør man det for, har de bare ikke nogle hjerne eller tror de bare aldrig det kan se at de kører galt og deres unge flyver ud gennem forruden eller får skåret hoved af pga. airback????
    Ved ikke havd der sker i nogle folks hoveder men det må jo være fordi de ikke tør tage en konflikt og sige at man skal sidde i sin autostol. gad vide hvordan de har det hvis uheldet aligevel rammer dem en dag??? Sorry mit gale indlæg men blev så tosset i morges da jeg mødte ikke mindre en 3 biler med småbørn kravlende løst rundt….den ene endag med en lille pige på ca 1 år stående op på passager sædet på motorvej og klappe kage på sideruden.

kh
    Lone – mor til 3 og har aldrig kørt så meget som en meter med mine børn uden de sad fast i godkendt udstyr!!!

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Jeg blev gal, da vi skulle købe bil, og det gik op for mig, at man ikke kan slå airbags fra i alle biler! Bilen skal have det som ekstra-indretning fra producentens side!

AMO

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.