Bækkenløsning – ØV!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Bækkenløsning – ØV!!!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Felix16Felix16
    Medlem

Hejsa…

Ja, humøret er ikke lige alt for højt i dag…
    Var hos min fys igår – og han gav mig den melding at jeg er ufattelig hævet i området omkring mine bækkenled… Med andre ord har jeg fået bækkenløsning :o(
    Og det bliver jo ikke bedre den sidste tid, for maven bliver jo bare større og belastningen dermed også større!!!

Troede ellers lige det gik så godt – nu har jeg jo været på deltid siden starten af september, og synes jeg har været så god ved mig selv og virkelig hvilet mig når jeg kom hjem, inden Lucas blev hentet… Det har åbenbart ikke været nok!!
    Eller også ville det være kommet under alle omstændigheder?!

Jeg har 4 uger tilbage på deltid inden jeg går fra på orlov.. har lige lidt ferie og noget rest orlov fra Lucas som jeg holder op til den reele orlov jeg har denne gang!!

Så det er da til at se til ende på rent jobmæssig – men hold da op hvor jeg bare synes der stadig er evigheder til 1. februar….!
    Må jo bare forsøge at få det bedst mulige ud af det hele -jeg er jo ikke den eneste i verden med bækkenløsning!!!

Men lige nu er det surt synes jeg…. Også fordi Lucas stadig kræver så meget og nogle gange gerne vil op til sin mor….
    Må jeg jo også bare tage som det kommer…

Nå, det var lige et lille surt opstød fra mig :o)
    Håber i andre har det godt…

Marie 25+3 (& Lucas 16.11)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.