Hallo piger…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Forfatter

Sig mig lige engang, hvor mange er vi tilbage herinde?? Synes godt nok ikke der er mange af de vante piger der skiver herinde inde mere (læs nogensinde!!)
    Der er kun et lille udpluk tilbage.. det er lidt en skam..

Håber i alle har det godt, sam de kære små som snart bliver 2 år – puhaa de bliver så store..

Knus Iben 28+6 og Sofie 23.11.06

SifAnnikaSifAnnika
    Medlem

Hej Iben jeg er her såment stadig, men det er rigtigt at det er ikke fordi der sker så meget!!!
    Jeg har frygtelig travlt med mine studier og så må jeg indrømme at det ikke er særlig sjovt at skrive her inde når der aldrig -næste hvertfald- nogen der svare på det man spørg om!!!

Men jeg er her og følge med glæde med i dine indlæg;-)

Knus Sif

Anonym
    Gæst

Du har ret – og jeg er nok en af dem, der er faldet af på den.
    Jeg forstår ikke hvordan man kan have så travlt, når man er på barsel! Holger er ikke supergod til at sove om natten, så jeg sover som regel on/off sammen med ham til ved 10-tiden om morgenen, efter at have sendt Niels og Sigrid afsted kl. lidt i 7. Der ligner altid en krigszone når jeg står op, så der går hurtigt en time med at rydde op og ordne Holger. Plus en halv time hvis jeg selv trænger til et bad. Derefter mødes jeg som regel med nogen til kaffe eller gåtur, eller ordner ærinder i byen, og så tager det mig en halv time at vandre ud til vuggestuen efter Sigrid, som jeg gerne vil hente senest 14.30, nu hvor hun møder så tidligt. Holger er temmelig urolig om aftenen, så når Sigrid er blevet puttet, er der heller ikke rigtig tid til noget.
    Jeg når ikke engang at strikke, og den bog, jeg er igeng med, ligger stadig med bogmærket på side 10…
    Det er en underlig fornemmelse at være på barsel, og næsten være helt stresset, fordi der ikke er tid til alle de hyggelige slappe af-ting.
    Nå, nu vågner Holger. Der kan man bare se…

KH Liv

GittesaxGittesax
    Medlem

ja, det er rigtigt at debatten herinde har ændret sig en del, men jeg tror mange bruger den sparsomme tid på familien og de gøremål det medfører. Selv er jeg ikke så aktiv herinde som da jeg var på barsel, men er nu ofte inde og snuse lidt. Og jeg oplever nu – når jeg en sjælden gang imellem skriver et indlæg, at der er stor tilbage melding, og endda meget hurtigt. Det er skønt!!

Jeg er lige startet i nyt job, med skiftende arbejdstider (dog ikke nat), og på trods af en længere arbejdsuge, så har jeg meget mere tid nu. Mange formiddage er frie, og der er jeg da bl.a. herinde 😉

Kh Gitte
    kh Gitte

Anonym
    Gæst

Jeg hænger også på endnu, men får desværrer ikke skrevet ret meget, er også på barsel med lillebror fra d 100908, så der er noget at se til med 2 små størrelser, og et hus at holde.
    Får gerne løst alle indlæg men så heller ikke mere..

kh
    Birgitte

KarismaKarisma
    Medlem

Jeg er her skam også! Men som flere skriver er det sjældent at man har så meget tid som før, så det bliver for det meste kun til lidt læsning :o)

Mvh. Karisma

Mami2BeMami2Be
    Medlem

Jeg er her osse endnu. Men faar stortset aldrig skrevet noget.. Men foelger med i hvad der sker.

Kh Natascha

Matty31Matty31
    Medlem

Jamen hej! Jeg er også, kigger tit ind af gammel vane fra tiden med pseudotvillinger. Jeg er nok ikke så kreativ mht indlæg, men prøver på at kommentere hvis jeg har noget på hjertet.
    Helena er så stor, hun snakker løs og synger en masse sange. Desuden tisser hun nu på toilettet, hvad der har tvunget Selma 3,5 ud i af blive blefri (juhhuuu).
    Startede nyt arbejde i august, så jeg har stadig travlt med at vise mit værd der. Har endelig fået solgt vores gamle andelslejlighed, så jeg glæder mig til at det lysner rent økonomisk (lyder hult i disse tiden.

KH Matty

krokus72krokus72
    Medlem

Hej med jer

Jeg er her også, læser så tit som muligt og får da også skrevet lidt. Max er en dreng fuld af humør og humor, snakker fra han står op til han går i seng og er lige nu ret morsyg (men det skulle vist være normalt ved 2-års alderen).

Synes det er hyggeligt at vi stadig skrives ved, men det er klart at der ikke er så mange indlæg som i starten.

Venlig hilsen
    Susanne og Max 09.11.2008

flaengflaeng
    Medlem

Hejsa Iben

Jeg er her skam også endnu og nyder gode råd samt ideer.

Knus Trine 33+2 og Liv 14.11.06

At i stadigvæk er her.. specielt i denne trods alder der lure (er igang) 😉
    Sofie er i hver til fald i fuld gang med at prøve os ad.. og lige som jeg havde læst man godt kunne begynde at vænne hende fra sutten, ja så er den bare blevet hendes et og alt!! Og for tiden med alle de graviditets homoner der suser rundt i min krop, ja så kan mit odelige hjerte ikke holde til gråden..
    Knus iben 29+1 😀 (76 dage til termin)

Anonym
    Gæst

Jeg er en af dem der desværre næsten ikke er at finde her inde. Jeg har travlt med at studere, passe min datter, hjem, mand 😉 arbejde osv osv.

Men det er hyggeligt at komme forbi engang imellem

sarah, med jasmin der først har føs’dag i næste måned

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Dana og jeg er her også – sommetider dagligt, når der ikke er noget at lave på arbejdet, eller hvis Dana (som nu) er syg og bliver passet. Hun er tiere syg end rask, men humøret er for det meste højt på trods af mundsvamp, snot, hoste eller mavepiner. Hun stod igår eftermiddag, da jeg svedig kom ind af kælderdøren efter lang sykeltur, og kiggede på mig og sagde ‘Hej mor!’. Det har hun aldrig gjort før, så jeg havde en lille klump i halsen, mens jeg gav hende en flyvetur og et smækkys …

Vores små fylder snart 2 år, og på den dag skal vi huske at måle, hvor lange de er blevet, for reglen er, at de på den dag er vokset præcis halvvejs i højden. Så vi har udsigter til, at Dana bliver ca 162cm høj, når hun bliver voksen … Mærkeligt at tænke på 🙂

Venligste hilsner

Annemarie, der er hjemme med Dana, der har halsbetændelse og sover trygt pt.

SifAnnikaSifAnnika
    Medlem

for så får jeg da verdens mindste dreng…170 er sørme ikke meget for sådan en størrelse i dagens Danmark!!! Nej jeg satser på han for hans egen skyld bliver bare 180…og det holder vel ikke altid jeg var 80 cm på min 2 års fødselsdag og en næsten 170 i dag så ikke helt!!!

Sif

KarismaKarisma
    Medlem

Så bliver Naja 1,82 – så gør det ikke så meget hvis hun arver mine store str. 40-fødder, de må passe bedre til en på 1,82 end en på 1,72 :o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.