Savner I også babyen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Savner I også babyen?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej piger. Jeg har ikke været inde på debatten i laaaaang tid, men jeg har en datter, der er født 24. november 2006. Hun fik bryst til hun fyldte 1 år, og tænk om jeg ikke savner det så meget. Det er ikke min datter, der har det værst med at bliver ældre,- det er mig, der savner babyen,- ikke fordi jeg ikke elsker hende overalt på jorden, som hun er nu…men tiden går så hurtigt, at jeg ikke kan nå at følge med.

På mandag starter hun i dagpleje, og så starter der et nyt kapitel.

Knus Lisa og god weekend

sanchensanchen
    Medlem

Hmmmm, både og. Egentligt er jeg vist mest til de store babyer:o) Elsker fx alderen lige omkring de to. Men hver alder sin charme vil jeg sige:o) Jeg kan dog godt blive lidt trist ved tanken om, at jeg nu står på den anden side, forstået på den måde, at jeg ikke tror, vi skal have flere end de to klumper, vi har nu. Kan godt blive lidt misundelig på fx. min søster, som står midt i sin første graviditet. Det er jo så nyt og spændende. Men jo også kaotisk, hårdt og overvældende – så på den måde er jeg glad for den stabilitet, vi oplever nu. Den trives jeg bedst med:o)

Er dog enig i, at det går for stærkt. Tanken om to børn på henholdsvis tre og fem – den er helt ubegribelig for mig. Hvad skal jeg dog få tiden til at gå med, når jeg ikke har nogen børn hængende i buksebenet, he he??! – Fede ting med de store unger, selvfølgelig – og måske en efternøler, hvem ved??!! :o)))

God dag! Og held og lykke med dp-start!

Knus Sanne

liam2006liam2006
    Medlem

JOH. du kan tro jeg har det lige som dig!!!!!!!!!!!

NU er min kære dejlige baby blevet 13 mdr – ja faktisk snart 14 … og hvor er min lille baby blevet af??? nu har jeg den skønneste dreng- en charmetrold af den anden verden, som laver ballade hele tiden.. i dag – sådan bare for at nævne- har han tømt skraldespanden og gået i gang med gennemgå indholdet- undersøgt hvor mange M wc papir der er i rulle… brugt mors læbepomade ( i bøtte ) som håndcreme.. leget med mors make-up, bla puttet øjenskygge i håret.. og så har han nægtet at sove og bare skreget og skreget.. cute JA- men baby NEJ…
    Liam er min den allersidste baby/ barn.. nu er den epoke slut.. jeg har 2 piger – en på 8 og en på 6.. og så liam på 1 år.. det må være nok…for jeg bliver ALDRIG færdig med babyer- lysten til at få en til vil nok være der længe.. men det kommer ikke på tale- for 3 er vores max.. sådan er det.. så nu er det om at nyde det jeg har nu- og nyde det skønne ved hver alder som kommer:)

mange hilnser athena

Anonym
    Gæst

Hejsa!

Og først godt nytår til alle. Det er mega lang tid siden jeg har fået skrevet herinde, har vist ikke lige haft verdens største overskud til noget som helst.

Nå men om jeg savner babyen… Hmm godt spørgsmål. Jeg har nok savnet det at putte sammen med Oliver, når han blev ammet.
    Men nu er han selv begyndt at ville putte med os så det er jo skønt.

Ja og så kan jeg tilslutte mig at jeg har en ballademager af gud ved hvilken grad herhjemme.
    Han tager alting i vores skabe og henter det og giver til os. Specielt skabet med krydderier er han glad for.
    Putter ting ind steder hvor det skal skilles ad for at få ud igen. Tager cd’erne ned fra hylderne og enten bare smider dem på gulvet eller kommer med dem til os.
    Elsker at lege med vores mobil telefoner osv osv.

Han er bare i og over alt.
    Den kære lille bandit. Som bare går og går og går. SIden han begyndte med at gå, så sidder han næsten ikke stille (føler jeg). Men det gør han jo også.

Hvor bliver de dog store de små pus.

KH
    Beatrice

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.