hvornår stoppe med vælling?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 hvornår stoppe med vælling?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    ld1301ld1301
    Medlem

Min datter bliver 1 år 5/11. Hun får ca 250 ml vælling inden hun blir puttet og eeeelsker det! Prøvede et par aftener at lave det meget tyndt så det ikke ville mætte helt så meget for at prøve at trappe hende langsomt ud af det (hun er jo efterhånden så stor) – men det resulterede bare i en noget urolig aften og nat.
    Mit spg. er: hvor længe er det ok at blive ved med at gi´ vælling?
    Laver den selv på majsmel og MME.

Vh Lene

smokeyladysmokeylady
    Medlem

Hej
    Tror det er inviduelt hvornår man vælger og stoppe.. vi er lige stoppet i sidste uge med aften flasken.. den fik hun sovende kl 22,30 ca.. de første par nætter var hendes søvn lidt uroligt.. men nu mangler hun den ikke mere………Hun bliver 1 år d. 28/10…
    Min dagplejemor mente omkring 1 år ca plejer man og stoppe… men som skrevet før det er hva du føler er bedst for din nuser…
    knus
    jytte og en pylret cathrine..

Anonym
    Gæst

Jeg kunne nok ikke have skrevet det meget bedre end Jytte. Jeg tror vi stoppede med aftenvælling til Noah da han var omkring et år. Sille får det stadig og der er ikke rigtig noget der tyder på at hun er klar til at undvære det foreløbigt.
    Jeg er sikker på det er individielt og synes du skal prøve dig frem. Prøv at gøre det samme du har gjort om et par uger igen og se hvordan det går der.

Kh. Janni

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.