Til søtte Winnie-MOR!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Til søtte Winnie-MOR!!!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    miemor8miemor8
    Medlem

Kæreste Winnie…

Tak for svar…åh for dævlen hvor har du ret!!!

Jeg må og skal tage mig selv i nakken -jeg er fuldstændig i mine følelses VOLD ;-((((

Jeg må dog liiige forsvare mig liiidt (det er jeg jo nødt til ik´! 🙂 ).

Tro ikke jeg ALTID er ude i lange samtaler og forklaringer…det er jeg IKKE (hvor meget jeg end gerne ville :<-) ).
    Jeg siger MEGET ofte, “Sådan bliver det, færdig slut, basta!!!”.

Men altså jeg tager dine ord til mig….jeg vil ALDRIG komme så langt ud igen!!!

Kærligst Og knus back!

winniemorwinniemor
    Medlem

Man er slet ikke nødt til at forsvare sig!!!

Jeg tror vi allesammen har gjort noget ekstremt dumt, når det gælder vores børn, det vigtigste er jo sådan set erkendelsen af at det.. Jeg havde det dældulme heller ikke særlig fint den dag det sortnede for øjnene og jeg daskede tilbage da Mathilde stak mig en flad. Men det gør jeg aldrig mere, og det er vel på den måde vi lærer IKKE at komme i vores føelsers vold..

og 3 årige tøser er ONDE og UDSPEKULEREDE og de ÆÆÆlsker ikke deres mor som moren elsker dem.. Ihvertfald ikke hele tiden.. Men de er også ekstremt følsomme og forvirrede- og det er der vi som verdensmødre, skal træde i karakter og give dem plads men vise dem den rette vej og give dem tryghed.. Og tryghed er, når man er 3 år at man ved hvad man kan regne med.. OG det skal vi blive bedre til… Og det bliver vi!

Det her er jo bare de indledende øvelser til de blliver teenagere 🙂

Store Knus Herfra…

Håber det er til at finde ud af, jeg er jo nødt til at passe mit job ind i mellem..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.