Første gang dette er sket

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Første gang dette er sket

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

siden vi fik Sofie.. ja vi sov over os.. eller det vil sige min mands alarm gik ikke her tilmorgen så jeg vågnede en hav time senere og så havde han travlt..

Så vågnede Sofie også stod vi også op.. men hold da op et var dejligt!!!

Så føler mig en smule frisk i dag i forold til det normale 😉

Håber i alle får en god dag… tror denne bliver SUPER har det sådanne allerede nu…

Iben + Sofie som sniger sig langsom ind på de 10 mdr :-/

GritchenGritchen
    Medlem

Hvor dejligt. Det er altid rart når man får sovet lidt mere end man plejer.
    Det sker ikke rigtig her. Vi kører et rimeligt stramt skema lige pt, for vi skal have Magnus ind i dagplejerens rytme, så der er ikke rigtig plads til at ligge og putte om morgenen og sove længe. Men det kommer vel nok om en 18-25 år når der ikke længere er børn hjemme… hehe.. :o)

taco79taco79
    Medlem

….for jeg sov også over mig her til morgen… 45 min., så der var virkelig run på her til morgen… øv øv øv… og ikke nok med det, så kom jeg afsted på arbejde med både mine og kærestens nøgler, så jeg måtte lige hjem igen (ellers kunne han jo ikke komme nogle stedre!!!), da jeg var kommet på arbejde… hvad er det dog for en dag??? -ved ikke helt hvad jeg skal synes om sådan en kaosdag, da jeg rent faktisk skal til jobsamtale i eftermiddag!!! (kryds lige for mig tøser!!)

Hilsener
    taco79

Matty31Matty31
    Medlem

Jeg har også sovet igennem inat – hørte slet ikke Helena – far måtte stå op. Var til jobsamtale i går, men desværre kun en flot anden plads. Surt med ud af 40 ansøgere vel godt.
    krydser for dig!

Matty

Mami2BeMami2Be
    Medlem

SKOENT! Har laest at du har haft en del problemer med at faa soevn. Ja, Erick var rigtig god til at sove, men nu er han simpelthen saa urolig om natten. Jeg farer op mindst 1 gang hver anden time.. MINDST! Grr… Blir simpelthen saa traet efter saadan en nat. Og han vaagner ikke tidligt.. Han er bare moegurolig i 10-12 timer. HAMMER irriterende!

Men dejligt at hoere du er udhvilet 🙂

Kh Natascha

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.