Hvor heldig kan man være ?!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Hvor heldig kan man være ?!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

I sidste uge fik vi brev fra pladsanvisningen, hvor der stod at vi havde fået børnehaveplads til Noah, dér hvor vi helst ville have, FEDT!!! Så talte jeg med dem idag og minsandten om vi ikke har fået DP plads til Sille der hvor Noah går, ligesom vi allerhelst ville :o)))))))

Jeg skrev fluks en e-mail til lederen af afdelingen og roste dem for deres indsats. Jeg ved, at de har rigtig mange utilfredse forældre i telefonen (forståeligt nok). Men de fortjenr også at få rosen, når man føler de har gjort en god indsats for at opfylde ens ønsker.

Så jeg er rigtig glad ligenu og vil selvfølgelig have det fint med at aflevere Sille i DP, når den tid kommer.

Kh. Janni

KarismaKarisma
    Medlem

Skønt!! Hvor er det bare dejligt når man får det lige som man vil ha’ det :o)
    Mvh. Karisma

Mami2BeMami2Be
    Medlem

Hvor FEDT! Tillykke med det 🙂

Kh Natascha

Felix16Felix16
    Medlem

Tillykke med det…. Det er så dejlig når det går som man ønsker!!
    Og så er du jo klart mere tryg ved at aflevere børnene, når det er et sted du ønsker de skal være… Dejligt!!!!

Vi fik også den DP plads til Lucas som vi ønskede, så jeg har også været tryg ved at aflevere ham der….
    Og nu skal jeg faktisk over at hente ham 🙂

Marie + Lucas 16.11

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.