Vi har købt hus!!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Vi har købt hus!!!!!!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Felix16Felix16
    Medlem

Hejsa…

Lars og jeg har sørme købt vores drømmehus nu – vi skrev lige under igår aftes 🙂
    Vi har forhandlet frem og tilbage i en god måneds tid nu og kom så endelig frem til en pris og overtagelsesdato som vi var enige om… Vi overtager 15. november!!!

Vi bor i rækkehus nu på 90 m2, men ville gerne købe et større hus, da vi jo engang skal have flere børn… Så vi har købt et hus fra 1976 på 153 m2 i samme område som vi bor nu, da det er et meget børnevenligt kvarter… Det er med en dejligt stor lukket have – hvor der vil blive rigelig plads til legehus, sandkasse mv….
    Ihhh vi er SÅ glade og glæder os for vildt – det er virkelig et hus med mange muligheder….
    Så kryds lige fingre for, at vi får vores rækkehus solgt nu!!!! Men ellers har vi nogle der gerne vil leje det, hvis ikke vi gør….

Det eneste der bekymrer mig lidt er, at det lige er op til Lucas 1 års fødselsdag den 16. november at vi overtager – men det går forhåbentlig alt sammen… Så vi kan nok lige nå at holde fødselsdag her hvor vi bor nu 🙂
    Heldigvis er der allerede en del af vores venner og familie der har tilbudt at hjælpe, så det er skønt!!!

Kh Marie + Lucas 16.11

LadyInPinkLadyInPink
    Medlem
    Matty31Matty31
    Medlem

Tillykke, jeg er meget misundelig. Er ved at få flip i en 3v med to børn.

MVH Matty

Felix16Felix16
    Medlem

Tak for det – vi er bare super spændte!!!
    Jeg er allerede begyndt at indrette oppe i mit hovede *s*

Marie + Lucas 16.11

sanchensanchen
    Medlem

Hvor skønt!! Så skal du rigtigt til at lægge planer for indretning, nye indkøb osv. FEDT!!!

Kh Sanne

Anonym
    Gæst

Tillykke med huset, det er da bare skønt! Vi har selv lige overbejet MEGET længe om vi skulle sælge vores hus nu og købe nyt.
    Men eftersom vi ikke har vildt travlt og boligmarkedet er så sløjt som det er nu, så har vi besluttet at blive boende et par år endnu. Kravet fra min side er dog at der så bliver lavet et par småforbederinger, som vi kan have glæde af de næste par år :o)

Vi er enormt glade for vores hus, men på sigt mangler vi et værelse eller to, og ombygning kan ikke betale sig (har haft en arkitekt ude).

Held og lykke med det!

Kh. Janni

LadyInPinkLadyInPink
    Medlem

Kender det godt. Da vi i sin tid købte hus, sad jeg aften efter aften og NÆRstuderede alle salgsbillederne og forestillede mig vores møbler det ene og andet sted :o)

MVH Lady

flaengflaeng
    Medlem

Stort tillykke herfra.

Knus Trine

Mami2BeMami2Be
    Medlem

Hvor fedt Marie! Tillykke med det!

Kh Natascha

Anonym
    Gæst

Også et stort tillykke herfra, det er bare lykken med egen mursten og have. Vi fik det sidste år marts og nyder det bare. Glæd jer!!!!!

kh Birgitte

Anonym
    Gæst

Hej Marie,

Tillykke med drømmehuset! Kan så udmærket sætte mig ind i spændingen omkring det hele. Vi har nemlig også selv lige købt hus, som vi overtager den 1. oktober, og det er jo lige om lidt 🙂

Held og lykke med det – og jeg er sikker på, at Lucas nok skal få en fantastisk fødselsdag alligevel!

Kh. Vilma og Calvin 10.11.06

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.