Erick har taget sine foerste skridt!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Erick har taget sine foerste skridt!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    lalinelaline
    Medlem
    Mami2BeMami2Be
    Medlem

Jeg er simpelthen saa stolt. I gaar aftes tog Erick 3 skridt helt af sig selv.. Jeg er simpelthen SAA stolt! Han gjorde det 2 gange. Synes bare han er hammer dygtig! Han har vaeret ret hurtig synes jeg nok. Synes det er fedt men osse skraemmende. Nu kan jeg jo snart ikke kalde ham en baby mere.. 🙁 Men en lille tumling, waddler, toddler.. Ej hva hedder det egentlig? Naa.. Men ville lige dele min glaede med jer!

God dag de damer!

Kh Natascha og Erick som er saa sej!

miemor8miemor8
    Medlem

Iiih altså hvor de udvikler sig!

Alfred gik 4 skridt alene i wwekenden OG selvom han er lillebror og altså nr.2 fik jeg tårer i øjnene ;-))))

Og Ja, de er ikke små bæbser mere!

kh Mie

Anonym
    Gæst

Wauw, hvor er han dygtig!! Så kommer der sikkert snart fart på :o)
    Tænk engang hvor tiden flyver, det er snart ikke små babyer vi har mere :o/

Kh. Janni

her er nikolaj begyndt at gå langs sofa bordet og har gjort det et par uger.. så varer ikke længe før han går af sig selv

DP øver også med ham hver dag og han lærer af caroline som også går der hun er 1 1/2 år så hun løber rundt..

mvh birgitte

Felix16Felix16
    Medlem

Han er godt nok fremme i skoene ham Erick 🙂
    Super dygtig dreng…… Så render han over det hele inden længe…

Lucas rejser sig op alle vegne og er begyndt at gå rundt om sofabordet når han holder ved der – så måske han også snart begynder på noget??!!

Men stort tillykke med den dygtige dreng!!!

Kh Marie + Lucas 16.11

tillykke, min Mikkel er også meget tæt på og tage enkelt skridt mellem ting og står flot frit uden at holde i noget. Vores største problem er at han klatre op i alt lige for tiden og kan ikke komme ned….små stole,kasser, sofaen, trappetrin ja han er faktisk over alt og i alle skabe/skuffer.

kh

Line og mikkel 10 måneder – 2 dage.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.