Har I nogle gode ideér?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Har I nogle gode ideér?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er så glad, for vi har fået børnehaveplads til Noah der hvor vi helst ville, dejligt!
    Men men men, så skal vi jo desværre tage afsked med hans dejlige dagplejer :o(
    Har I nogle gode forslag til hvad man kan give hende i afskedsgave? Den må gerne koste op til ca. 300 kr.

Kh. Janni, som HÅBER at Sille kan overtage storebrors dagplejeplads, venter spændt på posten!

LadyInPinkLadyInPink
    Medlem

Hej

Tillykke med BH-pladsen.

Hvad med at give hende et flot tærtefad, hvori ingredienserne til eksempelvis en porretærte er rettet an (lad porrerne stritte ud af celofanet”.

Så kan du printe en opskrift ud med flot skrift (overskriften kunne være “Noah´s Porretærte”) og lægge ved. Synes, det er en sød gave, men selvfølgelig ikke så personlig.

Det er i hvert fald en idé, der er dejlig at have i baglommen til bedstemødre etc., man bare ikke kan finde på en gave til… Man kan jo variere med et ildfast fad med en anden opskrift.

MVH Lady

Anonym
    Gæst

Hva’ med at give hende et smykke?
    Vores dagplejemor har netop sagt forvel til et barn, som gav hende et sølvarmbånd, og man kunne se på vores dagplejemor at det betød meget for hende.
    MVH
    Lonny

Felix16Felix16
    Medlem

mange forskellige gaver fra børn der er holdt hos hende…
    Det har fx været smykker, parfume, vaser, lysestager, figurer i glas og tøj…. Så det er meget forskellig hvad folk giver…

Nogle har også blot giver chokolade og en buket blomster, men det har været børn hun ikke har haft i så lang en periode…

Håber du finder på noget – dette var lidt inspiration 🙂

Mvh Marie + Lucas 16.11

Mami2BeMami2Be
    Medlem

Synes et smykke lyder som en soed ide. Det er meget personligt med et smykke synes jeg.

Kh Natascha

dada
    Medlem

Hvad med en medaljion med Noah’s billedet i ?
    eller et af de armbånd man kan sætte charms på og så sætte et par stk med ting som vil minde hende on Noah.
    KH Helene og Frække Freja som piller ved ALT :o/

Anonym
    Gæst

Tusind tak for jeres gode idéer piger. Jeg tager hver og en til mig og finder på noget :o)

Selvom vi MÅSKE skulle være så heldige at få plads til Sille der, så skal hun have noget alligevel, som er fra Noah.

Endnu engang tak for hjælpen!

Kh. Janni

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.