Mor er faldet

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    flaengflaeng
    Medlem

Hej

Min mor har lige ringet, hun lå i gangen og var faldet. Hun var ved læge i går og slog sig rigtig meget på vej ud. Smerterne blev ved med at blive stærkere og stærkere og her til morgen besvimede hun to gange. Min far formåede at gribe hende.

Min mor er i starten af 70’erne og jeg ved godt at hun ikke er ung, men fuck hvor er det svært når man lige pludselig finder ud at hun er ved at blive gammel. Det svære er også mine forældre bor i den anden ende af landet.

Nå men jeg må hellere få pakket og komme afsted. Jeg ved at Liv altid bringer et smil til mine forældre og lige nu har de vist brug for det.

Trine

Anonym
    Gæst

Puha, det er ikke sjovt. Min mands far er også i starten af 70érne og man kan på mange punkter godt mærke at han bliver/er ældre. Somme tider tænker min mand også lige over, at hans far med stor sandsynlighed ikke kommer til at opleve vores børns konfirmationer feks.
    Men selvom man ved man ikke har sine forældre for evigt (desværre) skal man huske at glæde sig over dem så længe de er her :o)

Rigtig god bedring til din mor!

Kh. Janni

Felix16Felix16
    Medlem

Rigtig god bedring til din mor – jeg håber snart hun er frisk igen… Det er ikke rart med sygdom, det kender jeg alt for godt til…

Min mor er jo lige blevet opereret for 2. gang – en kræftknude i halsen, så nu har de fjernet hele hende skjoldbugkirtel og nogle lymfekirtler….
    Det er bare ikke rart at se ens mor så syg – så går det pludselig op for én hvor meget mor betyder 🙂

Men endnu engang god bedring til din mor – jeg håber Liv fik dem til at smile 🙂

Marie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.