føj for satan…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 føj for satan…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Var lige ved lægen med hvad jeg troede var bækkensmerter…hun mente at enten var det min iskasnerve ( nok stavet forkert) der var i klemme eller også så var der en lille risiko for at det kunne være rygmarvskraft. Så nu sidder jeg her med tåre i øjene og venter på at det bliver torsdag og jeg får svar – tør ikke engang sige det til min mand, tænk hvis han skulle blive alene med vores 3 børn. Nej jeg vil kun fortælle jer det og så håbe at i lige krydser alt hvad i kan for mig på torsdag.

kh

Line….puha det er alt for tæt på, det plejer jo kun at være naboen

Anonym
    Gæst

Line.. det er da alt for meget at gå med selv! Sig det til din mand så han kan støtte dig.. Du må ikke gå alene med de tanker helt indtil torsdag!

Og i øvrigt synes jeg det virker underligt at du får sådan en besked, sådan lige mandag formiddag.. “Iskias eller kræft??” Det tror jeg ikke jeg bare havde affundet mig med.. Det er en praktiserende læge, der sikkert lige har læst en spændende artikel i et fagblad og så ment at det skal han da lige prøve af..

Jeg tror bare at det er iskiasnerven!
    Kh fra Cristina

Anonym
    Gæst

Kære Line

Øv for en besked at få hos lægen. Vil krydse alt hvad der krydses kan for, at det er falsk alarm. Men selvfølgelig må du inddrage din mand, så han kan støtte dig indtil på torsdag, for tre dage er en evighed, hvis man skal gå alene med en masse dumme tanker.

Håber det aller bedste!

Knus Vilma

BamsetrineBamsetrine
    Medlem

Hold da kæft, hvor ubehageligt.. Det er ikke fair, når I nu også har andet at slås med.. Øv, øv…

God bedring..

Tanker fra Trine 🙂

Felix16Felix16
    Medlem

Kære Line…

Først vil jeg sige, at jeg bestemt også synes du skal fortælle din mand det – det er ikke noget du skal gå alene med, det kan være med til at gøre det hele værre….. Han vil jo helst sikkert støtte dig og det har man brug for i en svær tid….!!!

MEN lad os nu ikke male fanden på væggen – vi må tænke positiv og håbe på det bedste – jeg krydser alt hvad der krydses kan for at det er et godt svar torsdag!!!!!!!!

Mange tanker fra
    Marie + Lucas 16.11 (nu med 2 tænder)

Lene31LeneLene31Lene
    Medlem

Hej Line

Puha, sikke en besked at få! Du bør finde en at dele dine tanker med (ud over os herinde). Hvis du ikke vil bruge din mand, har du så ikke en tæt veninde, du kan tale med?
    Der er længe til torsdag og du kan nå at blive rigtig rigtig trist mange gange inden da.
    Lad os håbe, du på torsdag får besked om, at det er iskasnerven, der driller (det kan gøre rigtig ondt!)

Mange tanker herfra.
    Lene

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.