Spar 300,- på 10 min arbejde ( juniordyner)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Spar 300,- på 10 min arbejde ( juniordyner)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hejsa alle

Nu er der jo temmelig mange store babyer her på siden så jeg vil bare lige fortælle at jeg har fået 2 junior dyner for 58 kr.

Kørte ned i jysk sengetøj og købte 2 af de billigste dyner til 29 kr stykket klappede dem sammen på midten og syede hele vejen rundt i kanten…nemmere kan det da ikke blive ( min datter på knap 5 år syede faktisk den ene selv) og så sparre i mindst 300 kr.

Har iøvrigt også selv syet meget sødt og billigt sengetøj af stof fra jysk og det kræver altså ikke de helt store sy egenskaber – bare en symaskine.

kh

Line – hvis 3 børn nyder godt af de billige juniordyner.

Anonym
    Gæst

Ja, det er bare en rigtig god idé! Jeg så engang et lign. tip i fjernsynet for snart lang tid siden. Der brugte de dog kun en dyne (nok en lidt dyere en), syede den på midten og klippede den over. Med den ene, nu juniordyne, gjorde hun det samme med, så havde man to babydyner (hvilken jo er ganske praktisk at have to af).
    Også et godt tip med sengetøjet, min mor har syet sengetøj til babydynen.
    Kh. Janni

hej Janni

Det gode ved de billige er at når man lægger dem dobblet så bliver de dejlig tykke gode og varme, men man kunne sagtens dele dem på midten og få en sommer dyne eller 2 af dem også.

kh

Line

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.