Sansegynge

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    ld1301ld1301
    Medlem

Køb trygt

Legeskab er godkendt hos PBS og behandler oplysninger fortroligt

Læs mere »

Hej piger

Kom til at se på oktober-terminen, hvor de snakkede om en sansegynge. Blev lidt nysgerrig og fandt nedenstående. Lidt farligt at viderebringe for den er lidt dyr… Men fristende. Ærgeligt vi ikke kan nå at få den på ønskelisten til barnedåb på søndag!!

Søg efter varer på Legeskab.dk

Sansegynge – udendørs

Sansegynge i sort, diameter: 98 cm. Snorelængden kan reguleres fra 1,50 m. til 1,90 m. Gyngen placeres mellem 20 og 30 cm. over jorden med god afstand til gyngestativet. Sansegyngen kan anvendes af de helt små og de lidt større børn. Gyngen kan anvendes liggende og siddende og giver det liggende barn en fantastisk sansemotorisk oplevelse. Flere børn kan være på gyngen på samme tid, belastning max. 100 kg. Der medfølger som ophæng en svirvel m. gaffel-øje i rustfrit stål, der giver gyngen en karrusellignende funktion. Sansegyngen kan hænge ude hele året.
    Læs mere
    Tilføj til indkøbskurv Pris: 795,00 kr.

Sansegynge – indendørs

Skøn sansegynge, diameter: 98 cm. Snorelængden kan reguleres fra 1,50 m. til 2,40 m. Gyngen placeres mellem 20 og 30 cm. over gulvet med god afstand til vægge. Kan hænge både ude og inde. Sansegyngen kan anvendes af både store og små, max. 100 kg.
    Gyngen kan anvendes liggende og siddende og giver det liggende barn en fantastisk sansemotorisk oplevelse. Flere børn kan være på gyngen på samme tid, belastning Der medfølger som ophæng en svirvel m. gaffel-øje i rustfrit stål, der giver gyngen en karrusellignende funktion.

I kan se billeder af den på legeskab.dk

Vh Lene

Anonym
    Gæst

Vi har købt sansegyngen…og den er alle pengene værd.

Stine og Marius 9 uger

SkjoldungenSkjoldungen
    Medlem

Nå, DET er en sansegynge. Den ligner meget den “kæmpekurvegynge” der er på legepladsen lige her overfor. Så jeg tror, vi nøjes med at gå derover…så er der da sparet lidt;-)

Hmm, “desværre” er der kun os beboere i området til at holde legeredskaberne ved lige, da vi har fået dem af kommunen, da de lukkede den lokale børnehave/SFO…så vi må så betale med lidt arbejdskraft i stedet *s*

Vh Gitte
    (Det er iøvrigt genialt med sådan en stor gynge, som også kan dreje rundt og hvor der kan være flere børn i…”vores” har en ca.30 cm høj kant, så selv de små der ikke helt kan sidde selv, kan være med)

113066113066
    Medlem

Hvor svært kan det være at lave sådan en sansegynge selv?
    Det må jeg lige tale med mit eget kreative selv og mine håndværker-bekendtskaber om, for den ser god ud, meeen… det er jo lidt dyrt.
    Lou

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Hvis du finder en alternativ opskrift, så vil jeg gerne se den – det var et meget dyrt men interessant stykke legetøj, syntes jeg …

Øvvv! nu sner det!

Venligste hilsner

Annemarie og Dana, der skal ud og gå med hund i parken … Uhhhh!

ld1301ld1301
    Medlem

jubii så har vi fået en sansegynge. En hjemmelavet én af slagsen men den ligner den originale meget godt og har kun kostet godt 100,-!!! Så nu er jeg spændt på, hvad Victoria, 3 mdr, synes om den:-)

Lene

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Hvad har I lavet den af?

Venligste hilsner

Annemarie og Dana

KarismaKarisma
    Medlem

Smart!!! Kan du ikke tage et billede så vi andre kan vise det til vores gør-det-selv mænd (eller fædre!)?
    Vi (jeg!) har ønsket os en i dåbsgave, men jeg er bange for at ingen af gæsterne er net-shoppere så jeg tror ikke vi får den :o(

Mvh. Karisma

ld1301ld1301
    Medlem

hejsa

min mand er sådan lidt gør-det-selv agtig så det var jo lige noget for ham:-)
    Han har lavet en jernring 1 m i diameter (der var vist en anden, der havde fået en smed til at lave den, mener jeg at ha llæst). Så har vi købt noget net i en sportsfiskerbutik. Det er blevet bundet på ringen med sejlgarn. Tov (kan købes i bla Silvan) bundet på 4 steder på ringen og hængt op i en krog i loftet. Vupti!
    Jeg har hængt en uro op i midten, så er der lidt ekstra at se på:-)

vh Lene

ld1301ld1301
    Medlem

Det kan jeg sagtens. Kan man lægge det på herinde? Ellersd kan jeg maile det til dig og evt andre interesserede:-)

trimiktrimik
    Medlem

Hejsa, kom lige forbi….hvis jeg må vil jeg også MEGET gerne have et billede af den hjemmelavede. Ønsker os også en men har desværre ikke lige pengene. Du må gerne sende et billede til trine.mikkelsen@stofanet.dk

KarismaKarisma
    Medlem

Jeg har set at nogle har billeder i deres dagbog – men aner ikke hvordan det gøres! Du må meget gerne sende mig et billede på karisma1414@hotmail.com.

PFT :o)
    Karisma

ld1301ld1301
    Medlem

sender billeder til jer snarest

lene

ld1301ld1301
    Medlem
    KarismaKarisma
    Medlem

den er da super flot lavet! Afventer lige prinsessens dåb og ser om nogen skulle ha’ fundet på at købe den, inden jeg begynder at plage gør-det-selv manden :o)

-Karisma

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.