Så starter slankekuren.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Så starter slankekuren.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    BettebasseBettebasse
    Medlem

Så er det store slankedag, har ca. 10 kg jeg gerne vil af med så jeg kan passe mit gamle tøj igen. Så hos mig står den på Herbalife. Har prøvet det før og det virker for mig. Glæder mig til at få kroppen igen. Er dog temmelig ked af mine stræk mærker. øv øv.
    M.v.h. Anja

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Jeg vil bare indskyde, at man skal passe på med radikale slankekure, mens man ammer. Kroppen kan ikke tåle det. Desuden er der gift- og affaldsstoffer ophobet i fedtdepoterne, og de går i blodet og dermed mælken, når man taber sig hurtigt. Det samme med fedtopløselige vitaminer.
    Jeg håber på at tabe mig et kilo om måneden – så kan både krop og hud følge med …

Venligste hilsner

Annemarie og Dana, der er hyperaktiv og utilfreds i dag – så mine øjne hæææænger …

tanteettetanteette
    Medlem

min kur består i at spise fornuftigt og drikke en masse vand… har voldædt i julen og det kan ses på vægten:-)
    kh henriette

Jeg tilslutter mig kuren i at spise godt.. altså sundt, har tabt mig meget efter fødslen, men vil da gerne ned i vægt, men det må komme efterhånden..

Har lige fået ok på at cykel træne i dag, så det glæder jeg mig til, skal bare have sat udstyret op igen ;o)

Iben

BettebasseBettebasse
    Medlem

Hej
    Jeg ammer ikke så må gerne. Har nu også tabt mig 5 kg siden je kom hjem, men for mig er det vigtigt at komme af med kg inden de sætter sig fast. Jo længere de sidder der jo sværere at komme af med. Vil i mine egne cowboy bukser, kan kun passe mine ventebukser og det er bare ikke til at holde ud.
    M.v.,h Anja

Anonym
    Gæst

Jeg har heldigvis kun 2 kg tilbage af graviditetskiloene, men har så små 8 kg ekstra fra de to foregående graviditeter.
    Målet er at alle 10 skal væk – jeg er villig til at knokle hårdt for det, men uden nupo og andet slankemiddel.
    Satser på en sund kost kombineret med motion (løb, cykling, pilates, styrketræning – whatever). Eneste tilskud er fiskeolie med omega 3 fedtsyrer, de skulle have en gavnlig effekt på fedtet på hofter og baller der ellers er svært at komme af med – i hvert fald på mig! Det til trods for at jeg under og efter begge de 2 første graviditeter har undervist i både stavgang, aerobic og bodytoning og løbetrænet…

Håber det hele virker:-)
    Bettina og Asger 9 uger

TrinescTrinesc
    Medlem

Strækmærker må man jo nok lære at leve med, men vægten synes jeg er nemmere at kontrollere når kroppen og især maven kører i top.

Jeg bruger nu en kur ved siden af en “sundere” kost.

http://aloeshop.dk/udrensningskur-forever-natural-detox/

Så ved jeg at maven, tarmene og fordøjelsen kører som den skal.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.