Nu piver jeg lige igen!!!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Nu piver jeg lige igen!!!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

hold da op hvor havde jeg en lorte dag i går – alle min 3 dejlige unger og mig selv havde roskilde syge, så jeg stod i bræk og lort til albuerne i 13 timer alene. Selvfølig bliver vi alle lige syge den dag manden er længst væk hjemmefra og har lang arbejdsdag!!!! nå men det ser heldigvis ud til at det var en endags omgang så nu venter bjerget af vasketøj bare på mig.

kh

Line som er glad for at vi ikke skal være hjemme til jul.

akolsenakolsen
    Medlem

Hej
    Det er da godt, I er kommet jer! Og Gud ske tak og lov for vaskemaskinens opfinder!

Venligste hilsner

Annemarie og Dana, der måtte gå 5 kilometer (45 minutter!) sultne og bletrængende, fordi bussen var fyldt op med barnevogne, da vi skulle med! Jeg har stadig ørerne fulde af Danas forurettede skrig! UHHHHH!

nilla1969nilla1969
    Medlem

Puuuuhaaaa, godt det “kun” var en dag, hva’? Og ja, heldigvis for vaskemaskinen!!

Hehe – det var i øvrigt godt timet af din mand *S*

knus Pernille – der også er glad for at vi ombestemte os mht at holde jul selv og istedet for inviterede os selv på besøg hos svigerne (der blev himmelhenrykte :-D)

Anonym
    Gæst

Uha, der findes ikke noget værre!!!!
    Og så var du helt alene om det hele. Du skal have en medalje…og blomster af din mand.

Kærligst Linea og Noah, 13 dage.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.