.. hvordan føles det at få fjernet hinder?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 .. hvordan føles det at få fjernet hinder?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    GittesaxGittesax
    Medlem

Jeg skal til jordemoder på mandag (to dage over termin), og jeg har tænkt mig ar bede hende lave en indvendig undersøgelse, og hvis der er mulighed for det, vil jeg gerne have fjernet hinder…
    Men hvordan foregår denne procedure, og hvordan føles det??

Smil Gitte 39+5

johlenejohlene
    Medlem

Jeg fik løsnet hinderne nogle dage før jeg skulle føde og det havde ingen effekt og gjorde iøvrigt heler ikke ondt. Da jeg skulle sættes igang tog de vandet, det er vel det man kalder hindesprængning, de prikker hul med sådan en slags pind, det er lidt ubehageligt, men det gjorde ikke ondt på mig. Så render vandet ud, og for mit vedkommende startede veerne 1 time efter og 4-5 timer senere havde jeg født.

Hilsen Lene

Chris30temChris30tem
    Medlem

Hej Gitte.

Har netop fået løsnet hinder i dag…og det gjorde temmelig ondt, men det tager ikke lang tid, og derefter gør det ikke ondt…andet end i form af mere onde plukveer for mit vedkommende.

Kh
    Christina 41+0

Anonym
    Gæst

For mig gjorde hindeløsning ikke ondt, men det var da lidt ubehageligt eftersom jordemoderen kører sin finger rundt i ens underliv.
    Jeg fik løsnet hinder onsdag formiddag og torsdag aften gik vandet. Jeg ved ikke helt, om der er nogen sammenhæng.

Nulletrold – mor på 8. døgn

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.