William kom til verden d. 14/11

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 William kom til verden d. 14/11

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Tillykke med William

Majbrit

Anonym
    Gæst

Kære alle

Kan se, at det vælter ind med fødselsberetninger på siden lige nu – herligt. Selv blev jeg forløst ved planlagt kejsersnit d. 14/11, hvor vi fik en dejlig dreng på 3400 g og 52 cm. Desværre havde han lidt vejrtrækningsproblemer til at starte med og blev lagt i kuvøse på neonatal, men alt var allerede ok dagen efter. En forskrækkelse var det dog!

Vi kom hjem 3 dage efter kejsersnittet, og det var lidt hårdt, men den store savnede os meget. Nu er vi så småt ved at finde en rytme, selvom jeg godt nok synes, det er hårdt at være oppe ca. 3 gange hver nat igen! For ikke at tale om MEGET ømme brystvorter af amning! I kan sikkert nikke genkendende, ikke?

Kejsersnittet var som sådan ok, bortset fra, at jeg kunne mærke til sidst, hvor de syede mig sammen – av av….tog åbenbart ikke så godt i mod spinal bedøvelsen, men talte med en narkoselæge efterfølgende.

Vender tilbage senere med flere informationer.

Tillykke til alle derude!

Kærlig hilsen

Maria og William

lindbjerg1lindbjerg1
    Medlem

Hjertelig tillykke med prinsen

Knus Joan 39+6

tanteettetanteette
    Medlem

Hjertelig tillykke med ham!
    KH Henriette 39+3

johlenejohlene
    Medlem

Hjertelig tillykke med den lille mand !!

Kh Lene

Anonym
    Gæst

Hjertelig tillykke med den lille dreng! Håber I er kommet jer ovenpå forskrækkelsen, for det er da vildt ubehageligt med en sådan start. Min dreng havde også vejrtrækningsproblemer lige da han kom ud, og selvom han ikke kom i kuvøse har oplevelsen påvirket mig utrolig meget efterfølgende.

Knus Vilma og lillebror 15 dage

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.