Er jeg den eneste?? nu med tekst :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Er jeg den eneste?? nu med tekst :-)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    simmorsimmor
    Medlem

Hejsa.

Er jeg den eneste som ikke har født endnu og bare er ved at gå til i kedsomhed og utålmodighed?

Jeg har termin på tirsdag d.28 og synes der er evigheder til….og det eneste lille tegn på, at jeg MÅSKE snart føder, er meget slimet udflåd (slimprop?!)…. øv.

Jeg er efterhånden temmelig besværet, så bare det at gå en tur, kan tage livet af mig og det sætter jo selvfølgelig en del begrænsninger for, hvad jeg kan give mig i kast med….specielt i forhold til min lille søn, Simon, på 15 mdr. Jeg føler, at jeg svigter ham og jeg bekymrer mig en del om, hvordan det hele skal gå med to så små børn….Kan jeg/vi overhovedet magte denne situation?
    Ja, jeg har jo desværre masser af tid lige nu, til at gå og spekulere på alle disse ting….Er der andre der også har det sådan?

Nå, men trængte vist lige til at komme af med lidt tanker….Hvis nogen har nogle super ideer, til hvad man kan fordrive ventetiden med, så modtages de med kyshånd:-)

Mvh

Mette (Simon 16.08.05 og 39+2)

jady73jady73
    Medlem

Nej, du er ikke den eneste, jeg havde termin i soendags. Har lige vaeret til tjek paa sygehuset og der er vist lange udsigter, har ingen veer eller det der ligner. Saa jeg er begyndt at forbedre mig paa, at vente til de vil saette mig igang.
    Jeg har det dog godt, bortset fra at jeg er traet, og saa har man jo rigtig travlt med at tage telefonen, jeg er saa traet af at sige “nej der er ingen ting sket endnu”.

Anonym
    Gæst

Hej Mette,
    jeg havde oprindelig termin samme dag som dig, men fik den flyttet til 2 december. Jeg er dog blevet her på novembersiden, for her hører jeg bare til. 🙂

Jo, jeg har det ligesom dig. Jeg har ingen tegn på fødsel andet end udflåd, som jeg også mistænker kan være slimproppen.
    Og lidt plukveer en gang i mellem.

Jeg går hver dag og vasker tøj, for det kan jo være, jeg føder i nat. Jeg hviler mig en del, så jeg er rustet, HVIS nu det bliver i nat.

Jeg er utålmodig, men har samtidig også situationer, hvor jeg tænker, at det – lige nu – er nemt, fordi bebser ikke er ankommet endnu.
    Situationer som efter aftensmad, hvor vi skal have vasket op, hjulpet med lektier, badet og puttet. – Vi har to drenge på 10 og 4. Der tænker jeg – hvordan skal det gå med en lille en, som måske græder, er urolig og aftenpylret.
    Uha, har jeg kræfterne.

Selvfølgelig har vi det! Dem finder vi, når vi står i situationen. Vi vokser med opgaven…men tvivle, det kan man altid. Den tvivl deler jeg med dig.

Vi skal føde hjemme, så fødekarret står klar og jeg glæder mig sådan.
    Ja, vi kan jo føde, hvornår det skal være. :-)) Også før termin.

Kærligst Linea. Uge 39 for tredje gang.

Anonym
    Gæst

Nej du er ikke den eneste…jeg er 10 dage OVER termin nu…og ingen tegn på noget som helst:(

GittesaxGittesax
    Medlem

Nej.. du er vist langt fra den eneste….. Jeg har termin på lørdag, men håber hver dag på, at det er dagen hvor det hele sker…. men hver aften kan jeg så gå i seng, uden nogen ændring…. Og absolut ingen tegn på noget…..

Held og lykke til alle der endnu ikke har født, og lidt vestøv til hver af jer herfra…

KH Gitte 39+5

sarapjsarapj
    Medlem

Jeg venter også stadig…..
    Er nu 40+6 og uden tegn på noget som helst. Gik 13 dage over tiden sidst, så var måske en smule forberedt, men havde nu alligevel håbet:-)
    Jeg skal dog ikke klage – er stadig frisk og ubesværet…sover dog elendigt, men kan da stadig træne aerobic – har sidst været afsted idag, men det hjælper altså ikke fødslen igang – desværre.
    Held og lykke til alle der ikke har født endnu – vores ventetid får en ende – håber det bliver snart.

Sara 40+6

tanteettetanteette
    Medlem

Hej!
    Jamen jeg synes også nogen gange det er vsært at bruge ventetiden fornuftigt! Bruger LAT for meget tid på nettet…
    Ellers er jeg gået i gnag med et kæmpe strikkeprojekt,- så det bruger jeg også tid på.
    I dag har min 2 årige søn været hjemme,- og dagen brugte vi på at køre med bus (det sker ikke så tit når man bor på landet og har bl) og været på biblioteket,- og ellers bare trillet og travet med kalpvognen…

Jeg har en masse plukveer nogen dage, min slimprop gik vist for en uge siden,- og ellers er der ingen tegn!

Havde nogen begyndende veer da jeg var i uge 33 0g 35, så synes jo det er lidt træls at jeg brugte 3 uger på sofaen, for ikke at føde for tidligt,- og nu vil h*n slet ikke ud.

Sidst gik jeg 14 dage over tid,- så…. ARGH det magter jeg bare ikke!!!!

KH Henriette 39+3

Sidsel1234Sidsel1234
    Medlem

Hejsa 🙂 nej du er ikke den eneste der venter,, jeg er idag gået ind i uge 39 har termin om en uge og har hverken haft plukveer eller noget der ligner en fødsel… Jeg har det heldigvis godt bruger dog alt for mange penge på tøj som jeg skal have på når jeg har født 🙂
    Jeg syntes at jeg sover dårligt og er øm i min mave når jeg vågner… desuden får jeg ondt i lænden af at lave mad og diverse småting..
    Jeg går dog og nyder livet og glæder mig sådan til den lille kommer ud til os. Jeg håber ikke jeg skal sættes igang men har jo også 3 uger i nu inden jeg skal det hvis det er … vil helst føde naturligt hvis man kan sige det sådan…
    Den lille maser og maser og puffer og puffer jeg syntes ikke den lille er blevet mindre til at sparke eller mase som mange siger men det afhænger nok også af størrelsen – jeg var til sidste jordmoder besøg igår og det blev den lille skønnet til 3100 – 3200 gram så det er dejligt det ikke er en kæmpe baby jeg skal føde 🙂 har svært ved at tænke på fødslen i forvejen..
    Nå men jeg ønsker alle herinde god fødsel og glæder mig til at læse om jeres fødselsberetninger 🙂
    Mange hilsner fra Camilla uge 39+0

Anonym
    Gæst

Havde termin i onsdags – men tænk for hver dag der ikke sker noget, er der én dag mindre at vente i!! Jeg vakler lidt imellem at glæde mig til fødslen også på den anden side har jeg mest lyst til bare at stikke af fra det hele, tage til Rødehavet på dykkerferie og slappe af med en masse fisk omkring mig… Men det må nok vente lige lidt i nu.
    Masser af Ve-støv til alle.
    Hanne

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.