Umuligt at spå

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det er i grunden noget værre snyd at være gravid…
    Jeg kunne godt tænke mig, at det var muligt at sige noget med sikkerhed.
    Min slimprop er gået over de sidste par dage, og jeg har haft tegnblødning.
    Igår nat og hele dagen igår havde jeg korte, uregelmæssige veer (og ja, det VAR altså veer – har haft mange ubehagelige plukveer før, men det her føltes anderledes).
    Nu er de væk, har endda sovet fint inat.
    Men hvor ville det være rart, hvis man kunne sige, at når noget af det her sker, så kan der højst gå så og så længe før man føder!
    Jeg synes, det er lige groft nok, hvis jeg alligevel skal gå 2 uger over, når tegnene har været der – for det betyder jo at kroppen er ved at være klar.
    Nå, men det kan man jo altså ikke (har læst i mange bøger og på nettet, og de er alle enige om, at man ikke skal regne med noget). Så jeg vil bare klappe i og indstille mig på at der ikke sker noget foreløbig. Hm.

God vind til jer andre, der venter – og tillykke til dem, der har fået ungerne ud!

Liv 39+5

Anonym
    Gæst

Hihi, jeg kan godt forstå, du er lidt småfornærmet, vi føler os vist alle sammen lidt snydt og på pinebænken i øjeblikket. Jeg har prøvet at tage en meget alvorlig samtale med min baby, zoneterapi og sex. Og hvor er babyen? -Stadig inde i maven!!!!!!!

pøjpøj alligevel

kejserpigen2000 t-3

ushiushi
    Medlem

Ja jeg kunne have skrevet dit indlæg. Har de seneste dage også set mere og mere slimprop komme, og har haft ganske lidt blødning i aftes, som jeg var sikker på måtte betyde noget…Sådan gik det nemlig sidst jeg fødte – dog først 2 uger over tid.
    Synes også plukveerne strammer noget mere til både foran og bagpå, og havde en del menstruationslignende-smerter i nat, og tissede hyppigere end ellers.
    Men men men – det er jo nemlig ikke til at spå, og jeg tænker at man hellere bare må væbne sig med tålmodighed, og nyde de ting der er nemmere at gøre nu her indtil babyen kommer ud… selvom det er vildt svært.

Pøj pøj.
    Hilsen Tine 40+0

Hejsa
    Ja jeg er her også endnu.. har gået nu med veer i snart 57 timer.. har fået meget at sove på.. alle tegnene er der.. nu vil jeg se tiden an.. men der går ikke længe så er vi smuttet us på Skejby igen.. hele natten ind til nu har jeg haft veer med 4-5 min. mellemrum og de gør squ ondt..

Hvis der ikke er sket yderligere, må de give mig et skud morfin så jeg kan få sovet lidt..

Ve-støv til os alle..

Iben 41+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.