Hvor mange er over termin?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Hvor mange er over termin?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hej Stine
    Jeg er i dag 41+1, men har dog begyndende veer, har haft det siden kl.01.30 i nat.. så der må gerne komme skub i tingene NU..
    ved ikke hvor mange bliver sat igang og hvor mange der selv går igang..

Iben

Anonym
    Gæst

Jeg er 41+0 i dag…øv øv…håber godt nok der snart sker noget. Er der nogen der ved, om de fleste føder naturligt efter terminen, eller om de ender med at blive sat i gang?

Hilsen Stine

kaninakanina
    Medlem

Hej Stine.

Jeg er også over tid 40+1.
    Jeg kender ikke statistikken for hvor mange der sættes igang. Men jeg kan fortælle at jeg med Julie gik 13 dage over tid. Den dag jeg skulle ind og sættes igang, fik jeg veer om natten og en times tid før jeg skulle være mødt ind til igangsættelse blev hun født 🙂

Har flere gange fået at vide at det er ganske typisk. At det er bestemt ikke noget de oplever så sjældent igen på FG. Men rent statisktisk, der kan jeg ikke svare.

Håber du og i andre som er over tid snart føder. Jeg er denne gang indstillet på at jeg skal gå max over tid. Det er nemmere at aceeptere, når jeg nu ved at jeg har det med at gøre det.

Karina uge 40+1 og Julie 071005 og Nicklas 080302

Chris30temChris30tem
    Medlem

Hej Stine

Er 40+4 og skal til JM i morgen. Mange plukvver, hvoraf flere gør ondt, men ellers ingenting.

Kh
    Christina

Anonym
    Gæst

Også over tid her – nærmere bestemt 4 dage. Den ældste gik jeg 11 dage over tid med, nr. 2 10 dage og nr. 3 en uge før termin. Alle gange uden igangsætning. Tror dog at jeg i morgen til jm vil høre lidt nærmere om hindeløsning – er efterhånden rimelig desparat.

K_T

sanchensanchen
    Medlem

Også her -1 dag. Sidst gik jeg 4 dage over…

Kh Sanne

Anonym
    Gæst

Melder mig også under fanen her… er nu 40+6 havde termin i onsdags øv øv øv!

Jeg fødte min ældste 4 dg. før tid og gik en uge over tid med nr. 2 – så jeg går måske længere og længere med dem – hehe.

Jeg har dog fundet ud af at jeg ikke er lige så utålmodig nu 3. gang, som jeg var de andre gange. Det er godt nok, for så får jeg lavet en masse som jeg har ‘ventet til senere’ med at gøre. Jeg er 100% klar til at noget skal ske, har pakket taske, strikket babykøreposen færdig, vasket og strøget alt tøjet, både mit, mandens, børnenes og babys… og så bruger jeg tiden til at sidde på nettet og læse om fødselsberetninger og glæder mig skiftevis til at det skal blive min tur og over at det stadigvæk ikke gør ondt hehe for det kommer det til at gøre. Min sidste fødsel – for 21 mdr. – sidder stadig frisk i erindringen – AV!!

Vestøv til alle

Med ventetanker fra Diruta 40+6

Jeg går også og venter og er i dag 40+5. Sender en bunke vestøv til I andre og håber, der også snart sker noget her. Har efterhånden nemmere ved at trille end ved at gå 😉 Pyhha, det er hårdt nu.

Knus Lisa

ushiushi
    Medlem

Har termin i morgen, men eftersom jeg for flere uger siden troede jeg var ved at gå i fødsel grundet smertefulde plukveer – og der intet skete – har jeg besluttet mig for ikke at tænke så meget over datoer mere…for siden har der ingen tegn været på noget som helst.
    Sidst gik jeg 14 dage over terminsdatoen, men gik selv i gang. Så hvis nu man bare indstiller sig på at man skal være gravid i 42 uger, så kan man jo næsten kun blive positivt overrasket.
    Fordelen ved at gå over tid er, synes jeg, at når fødslen går i gang og veerne kommer væltende, så er man ligefrem glad for smerten, fordi man har ventet så længe…Sådan havde jeg det i hvert fald sidst. For hver ve var man så meget nærmere sit ønske om IKKE at være gravid mere.

Jeg sender de bedste tanker til alle, og håber alles fødsler bliver positive oplevelser og SNART.

Mvh Tine

jady73jady73
    Medlem

Jeg er 40+2 og der er ikke tegn paa at noget er ved at ske.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.