ønsker alt godt for jer andre.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 ønsker alt godt for jer andre.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Forfatter
    lulu84lulu84
    Medlem

mandag fødte jeg verdens dejligste dreng på 2550 kg og 50 cm. Aldrig har jeg følt så meget kærlighed i mit liv. natten til tirsdag blev han lidt syg. han ville ikk holde maden i sig og græd hele tiden. Tilsidst blev han tilset af en børnelæge, og der blev taget en masse prøver. men hvad han fejlede kunne de ikk finde ud af. så blev vi overført til riget neontalafdeling. Det viser sig at han har en meget meget sjælden stofskifte sygdom, kun 2 med denne sygdom blir født om året, og lige nu er der ti der lever med den. Overlever børnene denne sygdom, vil de alle ende med en form for hjerneskade. Min dejlige søn noah overlevede ikke. Torsdag havde han lidt længe nok og vi måtte tage respiratoren fra ham, der var ikke mere at gøre. Jeg sad med ham 3 timer i mine arme hvor han træk vejret selv, men da kl var 18.45 stoppede hjertet med at slå, og vi måtte sige farvel. Aldrig har noget gjort så ondt. Han var ønskebarnet.
    Det er en genetisk sygdom og alle mine børn vil der være 50 procent chance for at de får denne sygdom. Så nu skal vi hurtigt igang igen, men med hjælp, så ikke vi skal igennem dette igen. Ønsker alt godt for alle jer andre. og rigtig god fødsel. elsk jeres børn, de er det dyrebareste vi får.
    knuz louise

mortildinamortildina
    Medlem

Kære Louise. Jeg skulle til at indlægge mit indlæg om jeg har mistet min datter i nat og læste så dit. Jeg ved jeg har behov for tale med nogen der har oplevet det samme og skulle du også det kunne vi måske tale/skrive sammen. Min mail er linem@ruc.dk og kan du er du velkommen, kan du ikke så er jeg også okay med det! Lia var også mit ønskebarn, jeg har dog Dina i forvejen! Jeg ønsker at prøve igen, men ved ikke om farmand har de samme ønsker. Kan forstå I vil igen og ved ikke om I også bu,ler med de tanker som jeg om, jeg er bange for at det er en form for erstatning. Nå ville ikke have skrevet så meget for har lagt et langt indlæg ind på siden, men jeg kan ikke stoppe når jeg først kommer i gang.

Knus og tanker
    Line og lille Lia der blev 3 døgn før hun gav op!

lalinelaline
    Medlem

Kære Louise

De bedste tanker til dig og din familie.

Line

LorensenLorensen
    Medlem

Kære Louise.
    Jeg græder med dig. Det må være det mest forfærdelige der kan ske på denne jord- at miste sit barn.
    Jeg sender dig dette lille digt som jeg håber kan hjælpe bare en lille smule:
    Selvom vi mister nogen som står os nær
    vil livet gå videre.
    Men vi vil altid bære på en sorg inde i os.
    Gem de gode minder, de vil gøre sorgen lettere.
    Mange tanker fra Pia ( 38+4)

Chris30temChris30tem
    Medlem

Kære Louise.

Det gør mig så ondt for dig og din mand, at I skal gennemleve dette. Ord er så fattige i en situation som denne, men jeg sender jer alligevel min dybeste medfølese og de bedste tanker og håb for fremtiden.

At miste sit ønskebarn er meget at skulle igennem, men samtidig at få den besked, som I har fået…ja, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive.

Selvom det ikke er nogen trøst lige nu, hvor I netop har mistet jeres elskede Noah, så har min mand er bekendt, der har gennemgået det samme med sin kone. Og de har med hjælp fået et barn og venter nu nr. 2.

Mine varmeste tanker til jer begge og til lille Noah, der fik så kort tid her på jorden.

Christina.

GittesaxGittesax
    Medlem

Kære Louise

Hvorfor wer verden nogle hange så uretfærdig…Jeg kan jopå ingen måde føre hvad I føler, eller mærke hvad I gennemgår…

Men jeg vil sende dig en masse kærlige tanker og håt for jeres fremtid..

Knus Gitte

thiemer06thiemer06
    Medlem

Kære Louise.
    Du har ret. Vores børn er det dyrebareste vi har og derfor må det gøre så usigelig ondt at miste dem… Kan og vil slet ikke begynde at lade som om jeg forstår hvordan du har det lige nu.
    Jeg føler med dig og din familie, men er samtidig glad for at I i fremtiden kan få hjælp til at få sunde og raske børn.
    Pas godt på hinanden i denne svære tid.

Bedste tanker fra Kathe (dec.06)

SifAnnikaSifAnnika
    Medlem

Kære Louise

Hvor er der dog ingenting man kan sige der kan hjælpe jer. Hvor jeg føler med dig, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gør hvis det var mig der mistede min lille dreng…

Alle de bedste tanker til din mand og dig!

Knus Sif

Kære Louise

Det gør mig virkelig ondt for jer.

De bedste ønsker for fremtiden.

Vh Gitte

Anonym
    Gæst

Kære Louise,

Det gør mig usigelig ondt, at du har mistet dit lille dyrebare barn.
    jeg ønsker dig og din familie alt godt i fremtiden.

Kærligst Linea.

mipsemipse
    Medlem

Det gør mig virkelig ondt.
    Jeg mistede selv en søn Marts 05, det er ikke det man forventer, det er ikke det “normale” jeg kan kun sige få talt om det igen og igen …… og gerne med nogen som selv har prøvet det.
    Jeg vil gerne stå til rådighed hvis i har et behov, for der er virkelig mange tanker og følelser. Jeg er selv gravid nu og har termin i Dec. Men i er velkommen til at skrive hvis i har lyst.
    knus Mipse cybermipse@hotmail.com

tanteettetanteette
    Medlem

Det gør mig ondt!
    Håber at I får alt den hjælp I har behov for i denne svære tid…
    Min dybeste medfølelse
    Henriette

kaninakanina
    Medlem

Kære Louise.

Hvor er det dog dybt tragisk at i har mistet jeres kære lille dreng.
    Som jeghar skrevet til Line, så håber jeg også for jer at solen snart må skinne på jer igen. Livet er bare så uretfædigt, når sådan noget sker.

Masser af tanker fra
    Karina

Anonym
    Gæst

Hvor gør det mig utrolig ondt at du/I skal igennem det at miste sit barn, det gør så forfærdeligt ondt. Alle ens drømme og forventninger bliver ødelagt. En rigtig god side som hjalp mig, da vi mistede Andreas er http://www.smaaengle.dk, der er desværre mange i jeres situation. Der er desuden http://www.barnlille.dk
    I er meget velkomne til at skrive til mig på http://www.majbrit_bertelsen@bpanet.dk eller også er jeg på MSN på Majbrit_bertelsen@hotmail.com. Jeg ved hvor meget man har behov for at snakke og der er desværre mange som ikke har lyst til at lytte.

Kæmpe knus fra Majbrit

Anonym
    Gæst

kære Louise.

det gør mig ondt, at i skulle gennemleve sådan en tragedie,,
    kan ikke finde ord..
    i har min dybeste medfølelse..
    kærligste hilsner
    jeanet

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.