Hvor blev utålmodigheden af??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Hvor blev utålmodigheden af??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Ja troede at jeg havde sat mig ind i hovedet at jeg godt kunne vente på vores lille prinsesse… men nej.. det kan godt være at kroppen bruger mange dage på at forbereder os på at føde.. men flere uger ligefrem?? Da jeg kom til at tænke over det er det altså ikke fair!!
    Vil gøre alt for at gå i fødsel, men hun kommer jo ikke før hun vil.. men har bare haft så mange onde plukveer i dag, og de spænder godt, men gir’ slet ike noget for smertne mere.. grundet i den besked fra jm i onsdags.. der var ikke sket noget på 3 uger med snydeveer..

Grunden til denne selvmelidenhed er nok også minus søvn til mig, og smerter i hoften..

Lige lidt mere ynk herfra.. sjovt at hver anden dag er go for mig, også dagen efter er det bare rigtig øv..

Iben 40+5 som bare gerne vil føde nu…

Er helt kort for hovedet…

IRP1969IRP1969
    Medlem

Hejsa!
    Er lige på besøg fra maj terminen…
    Jeg gik selv 14 dage over tid og det der holdt mig gående var tanken om at jeg hellere ville gå over tid end at få et bare der var født alt for tidligt…….. Den tanke hjalp hver gang jeg fik lidt ondt af mig selv… Havde svær bækkenløsning så ondt af mig selv, det havde jeg … 🙂

Håber du snart går i fødsel, men husk nu at nyde nuet, nyd at du kan se nyhederne eller en film uden forstyrrelser. Eller bare at tage et dejligt varmt bad uden at skulle tænke på om den lille nu var vågnet… 😉

Bare lidt forslg… 🙂

kh IRP

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.