Virker det?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    poshedposhed
    Medlem

Er der nogen der har erfaring med om det-der-sex virker?

Overvejer nemlig seriøst at sige til gemalen: “Hej skat, Velkommen hjem! Du skal have sex, for Dolph skal have veer!

Ha ha ha…
    Der siges jo at sæden skulle indeholde et eller andet som de stikpiller man sætter os igang med. Men for at det skulle kunne virke skulle han kunne komme, tror det er op til 15 gange.. så den holder nok ikke helt… men alligevel tror jeg da godt det kan høre en smule..

Kæresten og jeg skal også selv igang… nu skal der altså bare ske noget.. og det er jo ikke en dårlig måde at få gang i tingene på ;O)

Iben 40+4

winniemorwinniemor
    Medlem

Vi gjorde det morgenen før jeg fik veer med Mathilde…

Ingen garantier.. Men hvis Dolph er frisk så lad da manden få lidt glæde af det :o)

Winnie 39+3

Anonym
    Gæst

ja her skal det også prøves.
    men først når JM. har løsnet hinder, el. hvis jeg er begyndt at åbne mig, for ellers virker det ikke…

KH. jeanet 38+6

Anonym
    Gæst

Vi forsøgte i sidste uge, men det virkede ikke vefremkaldende 🙁

Mami2BeMami2Be
    Medlem

I nat gjorde mig og min mand det. Vaagnede her til morgen ved at der var blod og slim der kom ud. Tog paa hospitalet her til morgen for at blive tjekket. Fik af vide at det var slimproppen der var gaaet. Mens jeg laa og fik koert strimmel kunne jeg maerke noget vaadt. Det viste sig for at mit vand er gaaet, og det langsomt siver ud. Havde overhovedet ingen veer eller noget indtil idag. Blev sendt hjem igen, og skal komme tilbage i aften. (er 6 timer bagud, da jeg bor i USA). Forhaabentligt vil jeg have bebs i armene i loebet af idag eller imorgen.

Saa.. For mig virkede det.

Kh En spaendt og nervoes Natascha 40+1

Jamen held og lykke til dig så!! Så går der nok ikke længe ;O)
    Vi er nok mange der gør vores mænd glade i aften.. ha ha ha..
    Nu er jeg opsat på at der ska ske noget efter jeg har hørt din beretning!!

Iben

Anonym
    Gæst

Må man dyrke sex, når slimproppen er gået?

Nu er jeg så heldig, at der endelig er tegn på, at fødslen nærmer sig. Dog ved jeg udemærket, at slimproppen ikke er det bedste tegn på, at fødslen er lige om hjørnet, men man har da lov at håbe.

Nulletrold 41+4

tanteettetanteette
    Medlem

I hvert fald er min slimprop gået i dag! Efter at vi i går besluttede at afprøve terorien,- og om ikke andet så nyde det og hinanden! Der kan jo gå et stykke tid efter fødslen inden jeg er klar igen,- om man så må sige!
    Så nu må vi se…
    KH Henriette 38+3

katja1850katja1850
    Medlem

Hej Anya
    Altså med Dicte havde vi da sex samme aften som vandet gik om natten og Dicte var født om morgenen.

Det er så vidt jeg husker prostaglandinerne i sæden der skulle kunne sætte noget igang – men men men….. hvis du ikke allerede er klar (modnet what ever) så sker der ikke en skid andet end at i har brugt lidt tid og energi (og nydt hinanden forhåbentlig *SSS*)

Knus katja

IRP1969IRP1969
    Medlem

Det er nemlig hvad der skal til for at opnå samme dosis som der er i en stikpille! 😉
    Så go’ fornøjelse. *S*

KH IRP ( Der selv ville ha’ afprøvet den teori i maj, orkede bare ikke 7 gange) 🙂

Hejsa

Jeg spurgte min KM om hun ikke havde nogle triks i ærmet, da jeg er ved at være temmelig utålmodig.
    Hun sagde at varme fødder (man kan ikke lave gode veer hvis man fryser om fødderne), hinbærthe( som skulle hjælpe med at blødgøre livmoderhalsen) og så sex (både for motionen og det der stof i sæd) kunne måske sætte skub i noget. Men der var jo ingen garanti.

Desværre så han min kæreste det ret mærkeligt med at der er en baby inden i min mave og det tager ligesom lysten fra ham. Så jeg har nøjes med forbad og hinbærthe. Jeg har haft lidt hyggeveer her til aften og håber meget på at det snart bliver til rigtige veer. Eller må Dolph efter kæresten…

God fornøjelse til alle jer andre.

Knus Christine 39+2

poshedposhed
    Medlem

Nu havde jeg jo fødselsdag i går, og havde en hyggelig aften i gode venners selskab. Nu ved jeg ikke helt hvad der er med mænd og alkohol, men min mand elsker mig RET meget efter en halv flaske rødvin og en del whiskey. Som andre har har han det så også temmelig mærkeligt med at skulle være så tæt på baby, så ÆV…

Men jeg har nu ingen klager ;-), selv om der af gode grunde ikke er sket noget!

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.