Over tid-frustrerende

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Over tid-frustrerende

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    allanaallana
    Medlem

Tjah…..ved hvordan du har det –

hilsen Maren 41+6 ( der måske er blevet afhængig af netdoktor og serier i tv)

Anonym
    Gæst

Ja nu hedder det 40+3. Er virkeligt ved at være frustrerende at gå og vente, især når der ikke er tegn på noget som helst:( Havde gennem hele graviditeten sat mig op til at skulle føde før tid, da både min mor og søster fødte 3 og 4 uger før termin. Men nej…ender nok med at skulle sættes i gang i uge 42…øv øv. Lige et dybt suk herfra.

Stine 40+3

lalinelaline
    Medlem

Ej hvor jeg kender fornemmelsen – 40+5 og vi tæller stadig ufortrødent videre. Ingen tegn på noget som helst whatsoever!!!

Plukveer, tegnblødning eller slimprop – det er fremmedord her i huset.

Tøjvask, skrubbe gulv, sengegymnastik, julegaveindkøb og luftning af 60 kg kåd hundehvalp har ingen effekt.

Jeg har det ellers super, er både mobil og sover rimeligt om natten – og det er jeg MEGET taknemlig for. Men utålmodigheden begynder godt nok at gnave. Bassen blev i sidste uge vurderet til ca. 4000 g – så for min skyld må han altså godt komme ud (nu!).

Selvom det ikke er særlig pænt, er jeg ved at gå i selvsving over alle de spændte forespørgsler pr. tlf, sms eller mail der kommer hver dag. Næste gang (hvis der bliver en næste gang – tjek med mig efter fødslen) bliver den offentlig kendte termin +14 dage.

Jeg sluger fødselsberetningerne og skifter mellem panikanfald og forventningens glæde.

Et kæmpe tillykke til alle jer, som allerede har fået jeres guldklump(er).

Lille skat ? så kom dog ud til din far og mor (og ikke mindst mormor, morfar, bedsteforældre, moster, faster, fætre, kusiner, reserve-bedster, bonus-tanter og alle de andre, som er ved at gå til af spænding).

Line (40+5?.)

Hej Stine
    Kender dine frustrationer alt for godt.. har siden jeg var i uge 25 haft alt for mange plukveer, og været sygemeldt siden uge 32.. og er der sket noget?? NOPE.. mega træls..
    Har haft rigtig mange snyde veer, men har de givet mig noget de sidste 8 uger.. nej selvfølgelig har de ikke det.. nu er min kæreste også begyndt at sige så.. nu må du da godt snart føde hva?? hmmmm ja tak :o)
    Har fundet de ingredienser på den ve-kage så må jeg spise mig mæt i den en dag og se om den kan gavne..
    Også står den ellers på en masse rå-hygge inde i sengen for at se om det kan skubbe tingene frem..
    Men nu har jeg sat mig op efter at jeg bliver sat igang næste uge (ØV ØV ØV) men så bliver jeg da ikke skuffet hvis intet er sket inden da.. men man må gerne håbe.. og vi er jo gravide så hvis man har en dum dag må man godt være rigtig SUR eller bare lidt trist..
    Håber for at Nov. mødre at vi snart føder vores bebser..
    Iben 40+4

Anonym
    Gæst

Jeg vil gerne være med i de frustreredes klub. Idag er jeg 41+4 og havde håbet, at en hindeløsning igår ville have sat lidt skub i tingene. Men snydt igen. Jeg har det lige så godt som alle de andre dage. Ikke antydningen af en ve.
    Her har jeg også gjort hovedrent og går dagligt laaaange. Jeg har virkeligt nydt at være gravid, og har haft det godt hele vejen, men nu er vi lidt utålmodige.
    Jeg er også ved at forberde mig på, at min krop ikke kan lave veer selv, men at jeg skal sættes igang mandag. Min egen jordemoder sagde ellers, at jeg skulle sættes igang i weekenden, når jeg var 42 fulde uger, men det ville de ikke høre tale om, da jeg snakkede med en ny jordemoder om igangsættelse. Det gjorde man ALDRIG i weekenden, med mindre at det var livstruende. Dejligt med forskellige beskeder. Hmpf.

Nulletrold 41+4

allanaallana
    Medlem

Arhjj- hvad er det for en besked at få – lige mit værste skrækscenarie……at jeg kommer derind til overtidstjeck imorgen og de ikke vil sætte mig igang fordi det snart er weekend.
    Jeg kender sygehussystemet alt for godt til at jeg tror på noget som helst før jeg står i det.
    Har mange gange i forbindelse med min mands sygdom fået forskelligt rettede beskeder alt efter hvem der er på arbejde.
    Jeg har spurgt flere jordemødre på kolding sygehus om det er et problem at det er weekend, men ingen vil svare. Det afhænger af hvor travlt de har og bla bla bla……..
    Hvor jeg dog glæder mig til det er overstået.
    held og lykke til dig
    hilsen Maren

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.