Hallo – her er så stille i dag …

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Hallo – her er så stille i dag …

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Er i alle sammen ved at føde eller hvor bliver alle de nye inlæg af????? Nå men jeg håber jo på at det er min tur i løbet af dagen så jeg vil smutte ind og tælle mine veer og se om de ikke snart bliver reglmæssige.

kh

Line 41+4

Felix16Felix16
    Medlem

Jeg tror her er så stille fordi de andre efterhånden har fået deres små vidundere ud til sig… Og så er tiden nok ikke lige til at skrive herinden!!!
    Og det lader også til, at det snart bliver din tur til at få baby ud i dine arme 🙂
    Jeg skal selv til samtale på sygehuset kl. 14 idag – endnu en samtale vedr. igangsættelse… Om min krop er mere klar i denne uge end sidste.. Jeg håber, for ryggen gør stadig mere og mere ondt…!!!
    Skriver i eftermiddag når jeg har været på sygehuset… Og indtil da, ja der håber jeg dine veer bliver regelmæssige 🙂

Marie 39+1

ushiushi
    Medlem

Jeg tjekker flere gange dagligt, om ikke der er kommet nogle nye spændende indlæg, men de hænger ikke sådan på træerne pt ;o)

Jeg kan heller ikke rigtig selv finde på noget spændende at skrive, så jeg tænker der er flere, der er lige så idéforladte som mig…

Det er som om det her efterårsvejr også driver mit tempo endnu længere ned end ellers, og det samme gælder tiden, der bare snegler sig af sted…

Men tror jeg vil hoppe i regntøj og op på cyklen hen til helsekosten og købe hindbærbladthe – bare for at prøve ;o)

Hav en fortsat god dag, og held og lykke med at få flere veer 😉

mvh Tine 38+5

allanaallana
    Medlem

Ja – synes også der er meget stille herinde. De fleste har nok travlt med deres små vidundere…..
    Har lige en dag idag hvor det er lidt svært at bevare tålmodigheden- synes der er meget længe til fredag hvor jeg skal til scanning og samtale om igangsættelse…..
    og så regner det – øv-bøv- keder mig

Maren

Bettina1204Bettina1204
    Medlem

…er desværre ikke ved af føde… Men godt i gang med at pakke huset ned…gg

Men ja, her er helt vildt stille herinde…

Har det ellers nogenlunde, bortset fra den mere eller mindre manglende nattesøvn. Både pga smerter i lænd og bækken, men også de ledeste plukveer…

8 dage til termin, så nu må den faktisk godt komme ud til os, så vi kan se, hvad det er for et vidunder…

Bettina…som efterhånden er temmelig træt af at være gravid…!!!

Anonym
    Gæst

ja jeg har heller ikke noget spændende at fortælle, sidder bare og glor på ND og regnvejret. og savner min mand..
    men der skal da nok blive endnu mere stille når vi når dec. for så har vi forhåbentlig alle født. og har travlt med amme og jul..
    ja og så er jeg bare død træt af at være træt. og glæder mig til at kunne sove på maven ;o))

KH. jeanet 38+3

Anonym
    Gæst

Hejsa

Her sidder jeg også, med 17 dage til termin, og en 5 årig der er syg på 9 døgn, og jeg er bare ved at blive sindsyg, DET er en rigtig dårlig kombination, højgravid, sygt barn og minus tålmodighed. Øvv ja og for at det så ikke skal være løgen pisser det bare ned, og er rigtig møj efterårsvejr.
    Det eneste gode i disse dage er at lillebror stadigvæk ender den rigtige vej, efter vendingen i onsdags, og min kære mor kommer til fyn på onsdag, dejligt glæder mig.

Lidt galde og enkelte lyspunkter her fra
    Hilsen
    Dinah, 17 dage til termin

SifAnnikaSifAnnika
    Medlem

Jeg er her stadig med stor mave.
    Er på vej til jordmoder og er efterhånden så øv over vejret og at lillemand ikke kommer ud, at jeg ikke rigtig kan komme på noget at skrive…

Min helsekost butik havde udsolgt på hindbærbladthe så jeg kunne heller ikke bruge det virkemiddel! Jeg har haft et par timers kraftige plukveer i nat, men det er gået mere eller mindre i sig selv. Jeg har sådan lidt mens smerter, men ellers ikke noget! Så det hele er bare sådan lidt status quo!

Og hvem har bestilt det her vejr???

tanteettetanteette
    Medlem

Hej!
    2 uger til termin,- og energien er bare helt væk! Og desuden har jeg min 2-årige søn hjemme. Han er syg…Højgravid og sygt barn passer bare rigtig dårligt dårligt sammen….

NÅ, nu sover han til middag,- og det gør jeg vist også snart!

KH Henriette 38+0

SkjoldungenSkjoldungen
    Medlem

…Dinah og Henriette. Anders var nemlig syg først i sidste uge…og nu er det mig og manden der er det, ØV!
    Hmm, hvordan man undgår at blive smittet???Aner det ikke.

Har lige skrevet et dagbogsindlæg om forkølelse og graviditet…det kan dem, der keder sig jo læse;-) For derudover har jeg heller ikke rigtig noget at bidrage med lige nu…og Marathonløb, aj altså, DEN debat tror jeg bare ikke, jeg skal blande mig i;-)

Host og smil fra Gitte (38+3…orvvv, når man sådan er væk fra nettet et par dage, så kan man pludselig skrive noget med 38…)

nilla1969nilla1969
    Medlem

… jeg har bare bagt småkager i dag – mmmmmm, nammenam! Nu håber jeg så bare at jeg ikke når at spise dem allesammen inden bebse bekvemmer sig til at komme!

Jeg er efterhånden også ved at være “grydeklar”; jeg syntes jo at den 13. ville være en god fødselsdag, for både vores 2-årige, min lilleøster og mandens lillebror har fødselsdag den 13. (hver sin måned). Men bebse er åbenbart ikke enig, for der er ikke tegn til noget som helst 🙁 Og med den tid det tog mig at føde sidste, skulle jeg da vist have haft veer for længe siden, hvis jeg skulle ha’ nået at føde i dag…

Søde lille bebs, kom nu UUUUDDDD inden du bliver alt for stor og inden jeg ender med kejsersnit den 21.!!!!

knus Pernille 38+6

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.