Babyen der STOD fast men vendte igen!!!

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Babyen der STOD fast men vendte igen!!!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hejsa alle

Har lige været til mit 5 jordmor besøg (var også for en uge siden) hun trykkede og mærkede og trykkede og mærkede og sage at hvis jeg ikke var blevet scannet 2 gange så ville hun mene at det var tvillinger. Hun var sikker på at den stod fast i tirsdags…meget fast og meget langt nede, men nu stod den bestemt ikke fast mere og hun blev meget i tvivl om den lå med rumpen ned, synes hun kunne mærke 2 rumper. Så jeg er sendt til scanning i morgen tidlig og i må alle gerne krydse alt hvad i kan for at den ligger rigtigt for jeg vil helst undgå et kejsersnit med 2 små herhjemme i for vejen.

kh

Line 36+5

Ps., jordmoren sagde at i hendes tid havde hun aldrig oplevet noget ligende og hun er bestemt en erfaren jordmor med en del år på bagen.

Anonymous
    Guest

Hey Line

pøj pøj med i morgen… du har jo 3 uger til termin (må vi håbe) så den lille kan jo vende sig mange gange endnu inden han/hun kommer ud.

håber at hører om din scanning i morgen,

hej fra Anne 35+5

per0412per0412
    Member

Sikke en livlig baby;0)
    Og godt der ikke var 2 alligevel hva!!
    Mvh Pernille 32+1 (dec termin)

Anonymous
    Guest

jeg krydser i hvert fald finger for dig..det er helt sikkert.
    skriv om hvordan det gik…venter spændt

knus sarah 34+3

Hejsa

Så har jeg været til scanning og ja babyen er smuttet op igen så den ikke står fast men den ligger med hoved nedaf og det føles da også som om at dem indimellem synker ned hvor den skal være men så igen sidder løst???? Nå men alt kan ske endnu så længe den ikke står fast, så jeg må bare vente og krydse fingere for at den ikke vender sig omvent inden fødsel.

kh

line 36+6

Anonymous
    Guest

så er der håb….jeg vil i hvertfald håbe at den sætter sig fast med den rigtige ende 😉

knus sarah 34+3

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.