3 lægebesøg og blærebetændelse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 3 lægebesøg og blærebetændelse

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

jeg var til lægen den anden dag og alt så fint ud, men hun ville lige tjekke for blærebetændelse. I dag kom svaret jeg har blærebetændelse i mild grad, men kan det virkelig passe at jeg kan rende rundt med en blærebetændelse uden overhoved at mærke noget til den???

kh

line 35+0

Anonym
    Gæst

…jeg har fået afvide af min læge og min JM at som gravid kan man have meget svært ved at mærke om man har blærebetændelse, det skulle enten være nogen hormoner der gør at man ik kan mærke det så meget eller fordi barnet trykker. Det er derfor vi bliver tjekket hver gang, fordi vi ikke slev har nemt ved at registre det medmindre det er meget slemt!!

Anonym
    Gæst

Jeg har haft blærebetændelse 2 gange i denne gravididtet uden at have de mindste symptomer.
    Har haft blærebtændelse MANGE gang som ikke-gravid, og der er jeg ikke det mindste i tvivl om, at det er det, der er i vejen.
    Jeg har ondt i maven, i lænden, det svier, når jeg tisser og til tider er der også blod i urinrøret.
    Hverken læger eller jordemødre ved, hvad der det er, der gør, at man ikke mærker noget til det, når man er gravid……
    Ville bare lige fortælle, at det er helt normalt slet ingen symptomer at have.

Henriette 31+6

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.