Noget er galt!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Jeg var til min første lægeundersøgelse i går og var bange for om jeg overhoved var gravid fordi jeg mærker så lidt til det.

Min læge konstaterede hurtigt at jeg næppe kun var 12 uger henne eller også er der 2. HAn mener at jeg måske kan være 16 uger henne, men er ikke sikker. Så nu må jeg pænt vente hele weekenden og mandag før jeg skal til scanning og se om der er en stor eller 2 små derinde.

Synes iøvrigt ikke jeg slap særligt nemt igennem, måtte både ha GU hvor jeg blødte, urinprøve, blodprøve og 2 gange blodtryksmåling ( mit blodtryk stiger altid enormt når jeg hører der venter noget med nåle). Nå men alt så ud til at være i den fineste orden ud over at jeg stædig ikke har en sikker termin, men i første omgang hedder den 2 nov.

kh

Line måske 12+1*2 eller måske 16+1

Anonym
    Gæst

aej hvor vildt..
    det lyder sgu da spændende, kan godt forstå hvis din weekend bliver lang c”,)

held og lykke med scanningen ..

KH. jeanet 9+0

Anonym
    Gæst

Hej Line..

Kan godt forstå at du har svært ved at vente med at få svar på om der er 2 eller om du er længere henne..

Vil bare lige fortælle dig at jeg i begge mine graviditeter er blevet scannet ret tidligt, da min livmoder altså bare vokser hurtigere end normalt og derfor har både læge og jordemoder været sikre på at jeg enten var længere henne eller oss at det var tvillinger.
    Begge gange har en scanning så vist at der kun var 1 barn og at jeg ikke var længere henne end jeg regnede med… Første gang blev min termin endda skubbet 5 dage…

Sååå det er ikke sikkert at der er noget der galt…smil..

Men hvis du gerne vil ha tvillinger, ja så håber jeg jo selvfølgelig for dig/jer at den er go nok…..
    At være 4 uger længere henne, tjaaa det ønsker alle vel…smil..

Mange knus og held og lykke
    Trine

Anonym
    Gæst

Hej

Hvordan kan det være du blødte ved GU? Ved du det?

Jeg spørger fordi jeg prøvede det samme, gik helt i panik da jeg opdagede det men alt var vel ved scanningen. Alle de 3 læger jeg talte med sagde at det ikke kunne komme med en GU, men det tror jeg ikke på!!!

Hilsen

Jette

tanteettetanteette
    Medlem

Det lyder da vel nok spændende… Glæder mig da til at høre fortsættelsen…
    KH Henriette 8+3 (og mega meget kvalme)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.