Advarsel – blærebetændelse!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Advarsel – blærebetændelse!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Hejsa alle

I min sidste graviditet fik jeg blærebetændelse kl 3 om natten og ringede til min læge kl 9 om morgen for at få en tid med det samme. På vej til lægen gik det op i min ene nyre og det gjorde altså bare så ondt at jeg skreg og skreg og ikke kunne bevæge mig. ( mere ondt end min 36 timeres fødsel), så hvis nogle af jer har mistanke om blærebetændelse så tag til læge med det samme.

bare en tanke

Line ca 9+4.

hochlandhochland
    Medlem

Nu bliver jeg sikkert vældig upopulær, MEN……..

Det har sikkert været en ganske uhyggelig oplevelse for dig. Ingen tvivl om det.

Men det er altså bare ikke sådan blærebetændelse opføre sig normalt. Jeg er sikker på at det kun er i ganske og meget få tilfælde, at det udvikler sig sådan. Og jeg syntes måske lige at dit indlæg er på grænsen til af skabe unødig frygt for andre!

Jeg tror at vi alle ved hvor vigtigt det er, ikke at gå rundt med en ubehandlet blærebetændelse for længe.

Skæld mig bare ud, hvis du syntes jeg er for meget, men jeg syntes altså det er lidt overdrevet når folk skaber unødig ængstelse for andre eller når nogle lige har oplevet noget der var en tand mere dramatisk end den anden. Jeg kan bare ikke have det. Så hellere holde sin mund eller skrive det på en langt mindre dramatisk måde.

Skæld mig bare ud, men jeg står fast ved min mening!

Hochland 10. uge

Anonym
    Gæst

Hej

Det hedder nyrebækken betændelse og det er bare slet slet ikke noget at spøge. Det komme rigtig nok af blærebetændelse. Blærebetændelse kan foresage en spontan abort…..

Nå men min søn fik nyrebækkenbetændelse som 7 dage gammel baby og var indlagt af et par omgange og min svigermor har også lige haft det. Det gør sindsygt ondt siger lægerne.

Hilsen

Jette – 13+3

Anonym
    Gæst

Hej

Det hedder nyrebækken betændelse og det er bare slet slet ikke noget at spøge. Det komme rigtig nok af blærebetændelse. Blærebetændelse kan foresage en spontan abort…..

Nå men min søn fik nyrebækkenbetændelse som 7 dage gammel baby og var indlagt af et par omgange og min svigermor har også lige haft det. Det gør sindsygt ondt siger lægerne.

Hilsen

Jette – 13+3

Anonym
    Gæst

Jeg behandler folk med blærebetændelse hver dag og har aldrig hørt om nogen hvor det er gået så galt, men man kan være uheldig. Sørg istedet for at få tømt blæren helt hver gang.

Lisbeth

Hej Hochland andre!!!

Sriver kun mit inlæg fordi jeg i flere indlæg læste om nogle der var i tvil om de havde blærebetændelse eller ej og ville lige oplyse om hvor galt det kan gå….jeg har heldigvis aldrig haft det før eller siden men det mindste så skal jeg nok se at komme til lægen for av det gør ondt.

Min mening var bestemt ikke at skabe frygt blot at fortælle det vigtige i at se at få det behandlet, når det kan gå i nyrene på så få timer. Så din mening må du ha lige så meget du har lyst til – kan jeg hjælpe bare en til at undgå at prøve dette så er jeg glad!!!

kh Line

kamwikamwi
    Medlem

Har haft blærebetændelse i første graviditet.
    Gik med det 1½ uge før jeg søgte læge – Dette kan ikke anbefales – da det gjorde hærre nas !!! 🙂 Blev heller ikke informeret om at jeg skulle være kommet meget før – Men igen nyrebækkenbetændelse er jo af en helt anden karakter end blærebetændelse…

Men arbejder som sygeplejerske – og har endnu ikke stødt på at nogle af vores patienter omgående skulle i behandling for blærebetændelse.

Men igen – tag en føling på hvad ens krop fortæller en..
    Vi reagerer alle sammen forskelligt.

Mange hilsner Karina 7+6

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.