hovedpine?? har I også problemer med det?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 hovedpine?? har I også problemer med det?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    abmortil3abmortil3
    Medlem

hej

ja,- det var mig som for kort tid siden skrev at jeg ingen symptomer havde.. det kan jeg bestemt ikke skrive mere.. pyha..

kvalmen tiltager dag for dag.. brysterne ligner efterhånden vandmeloner.. MEN det værste er min konstante hovedpine– det er lidt som migræne,- lysfølsomhed,- ringen i ørene hele tiden. og hovedpinen er så slem at jeg dårlig kan holde hovedet oppe!
    har I andre også problemer med hovedpine? intet tager den hovedpine,- ej heller masser af vand. jeg er ved at gå til… føler mig som den dårligste mor til mine 2 piger,- da jeg slet ikke har overskudet til dem.. og da de kommer hjem allerede kl 12,- har vi jo en lang dag sammen,- som jo gerne skulle være hyggelig.. men med en mor med så meget hovedpine er det svært..

håber nogle af jer har et godt råd?

mange hilsner Abmortil3?

hochlandhochland
    Medlem

Hej med dig

Mht hovedpine har jeg ingen gode råd. Det må være rigtig hårdt for dig. Men mht kvalmen kan jeg klaaart anbefale dig b6 vitaminer (Kan købes på apoteket og min læge anbefalte det). Der gik 5 dage, så kunne jeg klart mærke en tydelig forbedring.

Men nu ved jeg så ikke om din kvalme alene skyldes din hovedpine. Men dette var ihvertfald mit bette råd 😉

Rigtig god bedring

skrupfidusskrupfidus
    Medlem

Der sker ingenting med mine små , efter-amme bryster -øv,øv!
    Når det er sagt er jeg ked af at høre at du har så voldsom hovedpine! Har du talt med lægen om det -det kunne jo være han havde et godt forslag?
    Håber snart det bliver bedre.

Skrupfidusen

MetteAistrupMetteAistrup
    Medlem

Hej!

Det lyder præcis som de symptomer jeg har. Jeg kan sågar vågne med hovedpine…..Men jeg havde også en del hovedpine i min sidste graviditet, så det er nok meget normalt. Jeg har tilgengæld ingen gode råd – har selv forsøgt at fylde på med væske og en panodil hjælper ikke rigtigt…Sove kan man heller ikke, der er jo lige et par børn som gerne vil være sammen med deres mor. Jeg kan ikke hjælpe, men du har en lidelsesfælle her, det er helt sikkert (og det hjælper altid lidt, ikk’:-))!!!

Knus fra
    Mette

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.