Mere og mere positiv….????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Mere og mere positiv….????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    isabella30isabella30
    Medlem
    isabella30isabella30
    Medlem

ups, kom vist til at trykke på den forkerte knap! Anymay, begyndte jo at bløde i sidste uge og mine symptomer forsvandt. Men mensen blev aldrig rigtigt til noget og nu er mine symptomer på vej retur. Samtidig bliver G-testene mere og mere positive. DET ER BARE SÅ MÆRKELIGT, DET HER…..Men så regner jeg altså med at jeg er gravid!!!????
    Knus Anne.

Anonym
    Gæst

det er da dejligt..
    tillykke med graviditeten..

knus jaydee

hochlandhochland
    Medlem

Jubii jubiii jaaaaaahhhhh…… Tillykke med det 🙂

Anonym
    Gæst

TILLYKKE! Endnu et novemberbarn…dejligt!
    Kh. Janni 5+6

isabella30isabella30
    Medlem

Tak, tak….Ja, jeg kan heller ikke lade være med at smile, men samtidig har jeg desværre bare det der forbehold. Tør ikke at glæde mig for tidligt. Nej, nu må jeg sgu bare slappe af, og så må tingene jo ske, som de vil….det er vi jo ikke herre over alligevel.
    Ok, jeg tror på et novemberbarn.
    glæder mig til at følges med jer….
    Knus Anne.

hochlandhochland
    Medlem

For pokker, hvor kan jeg dog følge dig…….. Jeg hepper på dig 🙂

fillifilli
    Medlem

…. at fortælle hcg i blodet skal være >5 (altså større end) så er man gravid no matter hvor meget den er over 🙂 Så det er da heldigvis bevist at jeg kan blive nemt gravid m. 2 grav på 4 mdr. 🙂

fillifilli
    Medlem

Hej isabella30.

Jeg begyndte at bløde tirsdag. Var da 4+4. Havde vildt mange symp. på graviditet. (fik også målt hcg i blodet pga mit arbejde med kemo – den var 11 dagen efter udeblevet mens.) Jeg bløder med mange klumper og en del slim, men synes heller ikke det er som jeg kender mens. Jeg havde også meget tidlig SA i januar. Hvor det hurtigt blev til en helt normal kraftig blødning. Men jeg har ikke testet hcg i urinen siden tirsdag eftermiddag (Det var så lige inden – ½ time – jeg begyndte at bløde.) Og den var positiv. Omend meget svag. Har fået taget bl.pr hos lægen igår for at jeg kan få ro i sjælen hvad enten min hcg er faldende eller stigende. Så kan man da komme videre.

Men trænger bare lige til lidt erfaring fra jer…. Håbet lever måske??!!

Tine (Der heldigvis har Sebastian fra januar 2004)

idasmoridasmor
    Medlem

Det lyder jo helt som mig, bortset fra at jeg jo stadigvæk bløder, men jeg er blevet scannet idag. Der var alt hvad der skulle være med blommesæk og foster osv. Hun kunne måske se et hjerte, men hun var ikke helt sikker. Jeg er kun lige 6 uger idag. Men hun var temmelig sikker på at den var god nok. Fik taget bl.pr og skal scannes igen i næste uge. Du er garanteret gravid. Men tag til lægen og bed om en scanning, så du kan få ro i sjælen, det har jeg fået:-)

Anonym
    Gæst

Men med graviditetsteste der bare bliver mere og mere positive, så må den da være der 🙂 Så tillykke med, at der er et novemberbarn på vej til dig også!

Knus Vilma 6+1

isabella30isabella30
    Medlem

Hej Idasmor.
    Hvor har jeg bare været spændt på at høre fra dig….
    Det lyder jo rigtigt godt med dig-dejligt at se, at alt hvad der skulle være der, var der.
    Så regner jeg godt nok lige med, at vi skal følges ad i november!!
    Mange knus Anne;0)

idasmoridasmor
    Medlem

Tak for det. Jeg satser da også på at blive her…
    Det er helt vildt fedt. Det er første gang i dag at jeg tør tænke at JEG ER GRAVID!!! Men hold da kæft hvor er jeg dog træt. ikke fedt nå man sidder og skriver speciale og sofaen lokker big time.
    Vi snakkes ved
    Knus Idasmor

isabella30isabella30
    Medlem

Tusind tak for jeres positivitet og optimisme. Det luner godt nok…
    Håber vi får “snakket” meget mere sammen de næste 7-8 måneder.
    Mange knus fra Anne.

isabella30isabella30
    Medlem

Hej Filli.
    Sjovt, jeg har også en Sebastian, bare fra 2003….
    Åh, hvor er det bare ikke sjovt at gå med den uvished, men hvor er det godt, at du har fået taget blodprøve….
    Jeg havde næsten ikke mens overhovedet, ihvertfald ikke i forhold til, hvad det plejer at være…
    Jeg krydser mine små pølsefingre for dig;0) Lad høre fra dig, når du ved besked!
    Knus Anne.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.