Hvornår testede du for graviditet i denne cyklus?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 Hvornår testede du for graviditet i denne cyklus?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    skrupfidusskrupfidus
    Medlem

Hej!

Jeg tænkte det kunne være sjovt at se lidt “termin i novenber 2006 statestik” på hvornår i cyklus vi egentlig tester for graviditet. Håber I vil være med.

Skrupfidus

Anonym
    Gæst

Jeg testede 12 dage efter ÆL, men der var den meget meget svag posetiv, men på 14 dagen var der ingen tvivl :o)

Hilsen Eva 6+1

Anonym
    Gæst

Jeg testede 14 dage efter ÆL.

Kh. Astrid 6+6

skrupfidusskrupfidus
    Medlem

PS: Jeg er ikke tilhænger af tidlige test, men kan ikke altid lade være.

PentonellaPentonella
    Medlem

Hej hej

Det var da en sjov idé,jeg vil gerne være med…

Jeg har ikke haft en egentlig cyklus,da jeg har PCO.

Jeg fik mens i okt og så havde jeg først mens igen i slutningen af januar. Nærmere betegnet var første dag i sidste mens d. 31 jan.

Jeg skulle opereres d. 28 feb. og havde æl d. 14 feb.
    Jeg tog en test bare for en sikkerheds skyld samme dag som jeg skulle opereres og den var så positiv.

Dvs. præcis 14 dage efter æl testede jeg.

Knus Anja.

Anonym
    Gæst

Jeg testede også ca. 14 dage efter ÆL og der var teststregen meget svag, men to dage efter (på min mands fødselsdag), var teststregen noget tydeligere.
    Idag har jeg fået bekræftet hos lægen, så det er jo bare dejligt!
    Kh. Janni 5+3

Hanne77Hanne77
    Medlem

Testede negativt da jeg var 3+2 (for at tjekke om hormonet fra ÆL sprøjten var ude af kroppen)
    Testede meget svagt skyggepositivt da jeg var 3+4, strakt-arm positiv 3+5 og tværs-gennem-badeværelset positivt i dag hvor jeg er 3+6. Tester videre hver dag til og med torsdag, hvor jeg så må være 4+2.

Hilsen Hanne

113066113066
    Medlem

Aner ikke, hvornår jeg har æl, men har en cyklus på 26 dage, og testede på 29. dagen samt 33. dagen – begge positive.
    Lou

Anonym
    Gæst

Hej hej!

Min cyklus er på præcis 28 dage. Jeg får min mens lige over middag, så præcis at man kan stille klokken efter den, så da jeg ikke havde fået den hen på eftermiddagen, vidste jeg at jeg var gravid – testede – og fik det bekræftet!

Diruta

PaddyxxPaddyxx
    Medlem

Jeg testede negativ på 33 dagen og positiv på 35 dagen.
    ( Jeg har åbenbart meget sen ægl)
    😉

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.