JUBI så blev det min tur til at få lov

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2006 JUBI så blev det min tur til at få lov

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    mortildinamortildina
    Medlem

at fortælle at der var to streger på testen i dag, er gået 3 dage over tiden og var faktisk helt sikker på mens kom, har gået med bind i lommen i 4 dage nu, men nej det var min krop der snød mig!

Så nu har jeg begge arme solidt placeret over hovedet, men er samtidig ogsåen smule forvirret for var så sikker på det ikke var nu, og havde store planer om ikke december, men såen lille baby i januar og nu 🙂

Line som vel er 4 plus et eller andet (termin 11. november) og Dina som skal være storesøster

monroe29monroe29
    Medlem
    mortildinamortildina
    Medlem

ja det er stort, og underligt og… Fra min mødregruppe med Dina er der en der har termin d. 25.10, så det er helt vildt at have en at følges lidt med, at vores to piger så også leger dejligt sammen og skal være storesøstre samtidig – det er sjovt! hmm bliver helt overstadig!

Line

Anonym
    Gæst

Ogås tillykke fra mig.
    Det er bareskønt at vi bliver flere og flere.

Kh. Astrid 5+6

Anonym
    Gæst

Hej Line!
    Tillykke herfra!! Havde selv en positiv test idag og er helt rund på gulvet og lykkelig ;o)

Kh.
    Janni

Bette98Bette98
    Medlem

Tillykke til dig også – det var da en fantastisk måde at blive snydt på. Det håber jeg at jeg selv prøver snart.

Knus Betina

miemor8miemor8
    Medlem

Hvor er det dejligt….!

Glæder mig til at høre hvad din mand siger til verdens bedste nyhed -for det er kommende små mennesker altså!!!

God dag og stoooort TILLØK!!! Kh M 5+5

hochlandhochland
    Medlem

Tillykke tillykke…… 😉

113066113066
    Medlem

Tillykke! Jeg melder mig også. Jeg er den eneste i verden (bortset fra jer :-)), der ved det! Har testet for 3 min. siden, og bragende positiv! Min mand tog i aftenvagt for et kvarter siden, og han ved heller ikke noget. Jeg er 3 dage over tiden. Det er præcist som sidste gang; ingen graviditetssympt., kun massive mens-smerter, som begyndte dagen før, min mens skulle have begyndt.
    Min søn skal være storebror! Håber spiren bliver der for os alle sammen.

isabella30isabella30
    Medlem

Et stort tillykke herfra….
    knus Anne.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.